Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prot/Retri Paladin
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Mr Gekken
- Navn: Dag Eirik Slyte
- Alder: 19
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc).
Human paladin Protection spec, offspec er retribution.

- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide.
4-7 ganger i uken. Spørs litt på hva som skjer, siden jeg er student reiser jeg noen få ganger hjem i helgene, andre ganger er det kanskje oppgaver som må fullføres, men er som oftest ledig veldig ofte.

- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory).
Har 3/5 tier 11 gear. resten er enten raid drop eller gear med høyere gearscore fra quest. Bruker vell gearet jeg bruker for det faktisk funker, men jeg lurer på om jeg skal skifte litt på gems og enchants om til mere MR og parry også fordi det er det jeg har blitt anbefalt å satse på av en pala tank som har nådd høyt i raid verdenen. http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Gekkzor/simple

- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker.
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazz...alent/secondary
Jeg bruker disse Talentsene både fordi jeg har sett rundt på nettet etter de beste pala tankene i tillegg fått vite hva som er lurt av den gode pala tanken jeg kjenner i forhold til mine ambisjoner om gear,sockets og enchants.

- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned.
Jeg har spilt siden vanilla faktisk, temmelig ung men fikk raide på min venns bruker som delte med sin storebror, og som funket bra. raided mye i lich king og bc også med min tidligere account, som desverre ble stjålet fra meg :(. utenom det har jeg prøvd meg litt fram i firelands, har hatt en pause nesten rett etter cataclysm, men prøver meg fortsatt fram. er veldig kjapp til å lære alt jeg skal kunne som tank eller dps.

- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow.