- Alder 28 år
- Bosted Arendal
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc).
Dorf Rogue main assasination, men også speccet combat med eget gear.
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide.
Jeg spiller noen ganger 2-3 dager i uka, andre ganger hver dag, kommer litt ann på hva som skjer IRL. Jeg har mulighet til å raide alle de 3 dagene dere har som faste raiddager. helgene er de dagene jeg er mest optatt IRL
- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory).
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Tommyu/advanced
Jeg har 4/4 T11 og kommer ikke til å skifte ut noe av dem før neste onsdag siden jeg da har nok VP til å kjøpe 2 T12 pieces samtidig, pga set-bonusen.
Ellers har jeg som man ser de 2 første 478 FL itemsene, bracers fra VP og litt annet snadder.. har ILVL 366 atm, noe som stiger til onsdag
Jeg er JC/ench og bruker alltid de beste enchs som er tilgjenglig for meg som rogue, har selvfølgelig også de ench som krever exalted fra diverse factions.
Jeg gemmer mainly AGI, ellers agi/mastery som er nest beste stat for assa rogues.. jeg er hit capped som assasination, og er expertise capped som combat.
- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker.
Bruker det som er anbefalt fra EJ/Aladrian, som etter mange simulatorer lager høyest dps.. Disse tingene er jeg alltid oppdatert på.
- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned.
Har vært hos dere før, husker ikke helt hva men lurer på om det var ved første expansion..
Er god gammel vanilla hvor jeg raidet MC, BWL og AQ 40.. Jeg fikk mindre tid etter BC expansion, og på lvl 70 var tiden jeg spillte minst på. husker litt raids fra karazhan osv men ikke noe mye fra den tiden.. Etter wotlk begynte jeg å spille mye mer, her raidet jeg så og si alt, 10man HC ICC og 25 manns ICC på slutten..
Så kjøpte jeg Cata og spillte en måned før jeg tok en lang pause igjen pga dame, barn osv.. Idag er det 1 mnd siden jeg begynte igjen for fullt, sommern var jo over og blir mye mer innetid.. nå har jeg gjort BoT, BWD og bare gnudd på med gear for å raide FL, fra FL har jeg downet 4 bosser, Bethilac, Shannox, Ryolith, og Majordomo.. Kom ikke så godt overens med guildleader fra mitt forrige guild (han var seriøst ALLTID sur, hørte aldri på noen andres taktikker, og klagde alltid på for dårlig dps her og der) så ble ikke mye raiding der på slutten, orket rett og slett ikke.
- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow.
Hadde mine gyldne tider i et guild en gang i vanilla som hette Deathwing. Der jeg har mine beste minner fra, Ellers har jeg som sagt vært hos dere før, da var jeg ikke særlig aktiv. Liker godt et rent norsk guild hvor man slipper engelsken da
Jeg begynte å spille med en gang spillet kom ut.
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz.
Det er et guild som er passe for meg ifh progress, i forhold til at vi kan snakke norsk, og raiddagene passer utmerket, samt at jeg liker det dere står for(som dere skriver på recruitsiden) og hvordan dere definerer GØY!
/roar fra Tommyu