Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Anbefalt headset (Logitech G35 Gaming headset)
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
hardkjerne
Tenkte jeg skulle gjøre folk oppmerksom på tilbudet komplett kjører på headsettet ejg bruker (Elenhinan også vet jeg). Er meget behagelig, og har også Dolby® Pro Logic II og Dolby® Headphone som gir bra surround-følelse (retningsbestemt lyd) for FPS-spill ol.

Koster litt, men med rabatten er det overkommelig.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893#tests

MERK: Disse har bare USB-plugg, så fungerer bare på PC. Bruker "eget" lydkort.

PS: Jeg jobber ikke for komplett og har ingen tilknyttning til dem.
dsr.enigma
slarken.. immo.. og resten av dere høytalerhorer fix14.gif
dsr.lasermus
Har det selv, veldig fornøyd med det.
dsr.stoffis
luddig med eget lydkort, da kan du kjøre musikk f.eks. i vanlige høytalere, love it! wub.gif
ulvis
musikk på høytalere... cutting edge buttrock.gif
dsr.stoffis
QUOTE (ulvis @ Aug 10 2011, 04:01 ) *
musikk på høytalere... cutting edge buttrock.gif

helt sykt. buttrock.gif
dsr.Ðïñgo
QUOTE (dsr.enigma @ Aug 8 2011, 16:31 ) *
slarken.. immo.. og resten av dere høytalerhorer fix14.gif

Har allerede bestilt 1 til Slarken biggrin1.gif
dsr.Rahw
Hvis man ikke er gira på å bruke USB som tilkobling, så kan jeg øvrig anbefale disse:

Steelseries Siberia v2

Headset og mikrofon er separate deler, i tillegg er kabelen til headset'et to-delt. Det vil si, det er mulig å bruke headsettet til andre ting enn bare pc-bruk uten at ledningen blir en halv fotballbane i lengde. I tillegg er dette det eneste headsettet jeg noen sinne har brukt som jeg ikke blir gal av å ha på hodet i mer enn en time i slengen. Forøvrig samme priskategori som logitech-settet.

EDIT; Ser ut som v2-settet har lurt inn mikrofonen som en slags 'retractable' snabel av noe slag :/

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.