dsr.mowgli
Aug 26 2002, 09:54
Noen som har/har hatt samme problem? Har win XP og når jeg starter spillet og skal spille på nova henger driten seg når jeg skal bla gjennom server sidene. Deretter kræsjer spillet. Det skjer ca 90% av gangene jeg prøver, forbanna irriterende.
Det hjalp ikke det vi prøvde i går kveld FSU ???
dsr.kevin
Aug 26 2002, 10:17
Mener å ha hatt det. Fikk ny iBrowse.dll fra Varga$, voilá, null problem.
dsr.mowgli
Aug 26 2002, 11:11
QUOTE (kevIN @ Aug. 26 2002,11:17)
Mener å ha hatt det. Fikk ny iBrowse.dll fra Varga$, voilá, null problem.
Og det er hvaforno??
dsr.hansiball
Aug 26 2002, 11:27
Skjer det samme hvis du browser gjennom nova sidene med tfd pingeren?
dezso!
Aug 26 2002, 11:27
her
Bytt ut den iBrowse.dll som ligger på spillområdet fra før.
dsr.bear
Aug 26 2002, 15:20
Ingen problemer etter å ha gått tilbake til win 2000
QUOTE (Mowgli @ Aug. 26 2002,10:54)
Noen som har/har hatt samme problem? Har win XP og når jeg starter spillet og skal spille på nova henger driten seg når jeg skal bla gjennom server sidene. Deretter kræsjer spillet. Det skjer ca 90% av gangene jeg prøver, forbanna irriterende.
Det hjalp ikke det vi prøvde i går kveld FSU ???
Jeg har OXO hat det SAMME PROBLEMME men jeghar greit å løse det =) vist du kommer på ICQ så kan jeg sende noe til deg OKI??
Samme dritten som jeg får det! Men jeg får det mitt i spillet! Kan spille drit lenge og plutselig kommer det sysdump.ettellerannet saved! Da kommer jeg faen ikke inn igjen! errrrrrr..........
dsr.perrin
Aug 29 2002, 02:47
Hadde samme probbet i lw.. etter ca 5 brett, så sys.dmp.. måtte reboote hver jævli gang..
Fant aldri ut hva det var... ???
dsr.mowgli
Aug 29 2002, 09:24
Den downloaden Vargen har lagt ut der funka fint for meg. Ikke noe sys.dump siden. Thx Varg :luuuv
Eneste er at skriften i lobbyen inne i spillet ble skikkelig utydelig, men det går.
Bad Boy
Aug 31 2002, 00:15
eg berre lasta ned ny open gl driveren
har ikkje att problem sida
Wicked
Aug 31 2002, 22:18
Jeg sliter med samme dritten på begge spillene LW & TFD!!
Faen fsu jeg formaterte c: la inn kun lw og har spilt hverdag til nå så får jeg sysdump igjen... lurer på hvorfor det skjer as
etter alt funka perfekt og sånt
Tror jeg går tilbake til PS2 jeg as faen erre mulig!!! ??? ??? ???
dsr.teka
Aug 31 2002, 22:58
vedder på at du har en sånn fujitsu maskin.. rett?
dsr.caraghi
Aug 31 2002, 23:06
QUOTE ({†k} @ Aug. 31 2002,23:58)
vedder på at du har en sånn fujitsu maskin.. rett?
lol.....fjott
dsr.teka
Aug 31 2002, 23:54
ka?
[dsr.ñitro]
Sep 1 2002, 00:01
tok et lite søk på nova sine sider ang sysdump..
NovaLogic Support
Knowledge Base Article
PROBLEM:
Why am I receiving a SYSDUMP.TXT error in the game?
RESOLUTION:
SYSDUMPs are generated by the game when the game tells Windows (using DirectX) to perform a function. Windows then instructs the hardware (using the hardware's drivers) to generate the image or sound. If for any reason there is confusion in the process, you receive a sysdump.
We have also found that Athlon and Duron motherboards with VIA and AMD chipsets are much more sensitive to proper driver installation than any other configuration. Be sure to update all of the following to the most recent available from each manufacturer:
- The latest BIOS for your particular motherboard
- The latest Chipset drivers for your motherboard, including the latest AGP Miniport driver
- The most recent video card and soundcard drivers for your system
Make sure that no anti-virus software is running in Windows when you play the game (especially Norton Anti-Virus). These programs conflict with the normal processes of the game and may be the source of your system crashes.
Created: 7/19/2002
Product: Delta Force Task Force Dagger
Issue ID: 122
Da er det bare og update :D takk for det Nitro bro :D :luuuv
Men etter en nærmere ettertanke.... om det problemet der oppstår så er det pga. de feilene som nitro har skrevet... hvorfor kommer det i det hele tatt opp?? jeg mener jeg har jo formatert C: har spilt spillet hverdag intill i går... plutselig så kommer det.. ??? ??? ??? Jeg skjønner da ikke pointe med å update når den da vil komme tilbake igjen? OG hvorfor kom ikke den opp rett etter jeg la inn spillet? Vel jeg vet ikke mange kan svare på dette men det plagde meg og ikke skrive dette ned! Noen som ikke skjønte det jeg mente?enklere forklart.
Funker, funker ikke, funker, funker ikke sånn blir det da hele tia for meg :laugh:
Nå prøver jeg ikke å bytte tema her men jeg trenger en crack til Norton Anti virus noen som vet om det?? trenger KUN 1 som vet det!!!
Ok jeg har nå¨updatet alt som går ann å update på min data tror du det hjalp??? NEI faen steikana hastkuk faen as!!! :laugh: :laugh: :laugh:
dsr.teka
Sep 1 2002, 12:08
uninstall tfd, søk etter "delta force task force dagger" etter det søk etter "DF:TFD" delete alle filene UTENOM BMS og MIS filene!
etter det instalerer du df:tfd igjen, så funker det 
det derre sysdump.exe saved kommer av den derre host farge drittet.. meg og Puma fikk det en gang, etter vi gjor det som står over, gikk det greit :)
Kun på TDF?? ???
Fikk ikke du det på lw?? hva gjorde du da i tilfellet??
:
dsr.teka
Sep 1 2002, 21:54
gjør det samme på begge..
Har plagdes med LW så langt tilbake jeg kan huske ???
TFD er 100 ganger værre :laugh: SYSDUMP å billedfrysninger i haugevis. 10 forsøk på oppstart før jeg kommer meg inn på første brettet. Spiller i 3-10 minutt så fryser bildet å maskinen må restartes.
Har endelig fått det fixet. Gjemte plate så langt inn i komodeskuffen jeg bare klarte :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
[dsr.ñitro]
Sep 4 2002, 16:51
hvilke drivere bruker du?? directx?? bios på skjermkortet gammelt?? ting som går i bakgrunnen mens du spiller??
QUOTE (NiTrO @ Sep. 04 2002,17:51)
hvilke drivere bruker du?? directx?? bios på skjermkortet gammelt?? ting som går i bakgrunnen mens du spiller??
Jeg vet 2 ting om datamaskiner.
1: Hvordan du slår den på.
2: Hvordan du slår den av.
Thats it............
lol samme her..... trenger ikke mer... hva spiller du for tiden da lynx??
QUOTE (Wicked @ Sep. 05 2002,16:49)
lol samme her..... trenger ikke mer... hva spiller du for tiden da lynx?? 
Ludo :oro
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.