Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fake hva du poster til Facebook med
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
dsr.lasermus
http://www.reddit.com/r/reddit.com/comment...boy_color_post/

Hurr, kan ha mye moro med denne
dsr.enigma
må finne idn til kompissn din da! men må si jeg koser meg masse med FaceNiff til android fix14.gif
dsr.enigma
rare greier.. like etter jeg besøkte reddit ble facebook kontoen min sperra fordi noen fra california i usa prøvde å utnytte fb kontoen min...
dsr.lasermus
Sært. Ikke hatt noen kræsj mellom reddit og facebook selv, i og med at reddit er open source tviler jeg på at det er den i seg selv som har skylda. Men reddit leder deg ofte inn på mange skumle sider.
dsr.enigma
QUOTE (dsr.lasermus @ Jul 19 2011, 15:29 ) *
Sært. Ikke hatt noen kræsj mellom reddit og facebook selv, i og med at reddit er open source tviler jeg på at det er den i seg selv som har skylda. Men reddit leder deg ofte inn på mange skumle sider.

ikke vært innom andre sier enn reddit, fjasboka, forum og norske aviser.. men men.. Ingen skade skjedd!
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.enigma @ Jul 19 2011, 19:13 ) *
QUOTE (dsr.lasermus @ Jul 19 2011, 15:29 ) *

ikke vært innom andre sier enn reddit, fjasboka, forum og norske aviser.. men men.. Ingen skade skjedd!

ingen skjede skadd? plystre.gif
xiaotuanzi
Yes,I think so.That's funny.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.