Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fury warrior apply
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.Zatann
- Navn : Arild (Zatann)

- Alder : 38

- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc). : Worgen, Fury warrior. Off spec Arms (pvp)

- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide.

Spiller så ofte jeg kan ), hadde helst tenkt å søke som sosial member til å begynne med. Er gift og har 3 barn og vil gjerne fortsette å ha det sånn ). Men er seff med på raids vist jeg er online og det er behov for det.

- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory)

http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/zatann/simple

Går for Str- sta gear, få hit til 8%+, har så gått for expertise til 26 (cap), prioriterer hit,str,crit og haste etter dette for å få best mulig dps. )

- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker.

Etter en del timer skolering om fury warr på net, pluss andre venner som spiller fury, er jeg ganske fornøyd med oppsettet.Men alt har jo rom for forbedring )

- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned.

Pre TBC- ZG,MC,AQ. TBC- Karazan. Wotlk- Naxx,Uld,Onyx,ToC og ICC, har ikke gjort ferdig alle, husker ikke alle navnene på bossene )

- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow.

Spilte EQ i 5 år, så gikk jeg over og spilte litt wow us beta, så har spilt siden begynnelsen ). Erfaringer fra andre guilds - Var i FTLOG (Terenas), Ragnarok (Khadgar), Sudoku (Chromaggus) + ett norsk guild på Stormreaver Norse elites.

- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz.

Har tatt en server transfer fra Chromaggus for å spille med min bror (Ståpels) + fruen ) og andre bekjente ). Pluss at dere er ett norsk guild, og hører mye godt om dere )

Håper på en positiv tilbakemelding )

Mvh

Zatann )

dsr.aleks
Søknad mottatt og behandles så fort som mulig.
ulvis
OSinger burde vært godkjent på øyeblikket!

Altfor lite "Bergensere" og altfor altfor lite osinger. fix02.gif
dsr.aleks
Søknad er mottatt. Ta kontakt ingame for invite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.