Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Resto Druid Healer / Feral tank
DirtyForum > Public > World of Warcraft
MorgMetoo
Navn : Kim Morgan Brekka

Alder : 27

Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc)
Main : Resto druid healer 5800 gs off spec: Feral tank 5400

Alt : Level 80 Hunter 6k gs (men er for tiden på aerie Peak (et annet realm)
Alt : Level 80 Dk Frost tank 5,2k gs (samme med denne

Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide?
Er dedikert wow spiller, og er mest intresert i proggresion i icc. har stort sett mulighet til å raide

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;cn=Morgmetoo

Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt?
Har spilt i nesten 2 år

Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz?
Jeg Trur og håper dette er et guild som driver med seriøs raiding og har proggresion høyt prioitert.

Mvh: Kim Morgan Brekka In game name : MorgMetoo
dsr.aleks
Søknad mottatt!
dsr.aleks
Var litt kort informasjon, skulle gjerne hatt litt mer.

Hvilke andre guilds har du spilt i?

Spiller du mye på hunteren på den andre realmen? Vil det gå ut over raiding++ i vårt guild hvis du kommer inn?

Hvor lenge har du spilt druid (raidmessig og annet)?

MorgMetoo
Har mest erfaring fra å heale i Icc med resto druid, Tidliger medlem av guildet "We where soldiers" har akkurat skiftet realm med denner characteren og kommer nok til å få overført hunter og Dk også, så blir ikke noe problem i forhold til raiding. er nok mest trygg på å heale 10 man, men har også healet en del 25 mans raid. for det meste icc.
dsr.aleks
Søknad er behandlet og du er velkommen inn. Ta kontakt med meg ingame.
dsr.Rahw
Føler jeg må bare spørre om to ting:

- Glyph of Barkskin i feral tank spec? Hvorfor? Du er jo allerede cap'et mot crit via talents og bearform.
- Du har ikke tatt med Omen of Clarity, Primal Fury og har kun et poeng i Feral Instincts, men har derimot tre poeng i Primal Tenacity og to i Brutal Impact. Hvorfor? smile1.gif (Med forbehold om at du aldri i verden har problemer med at du får for lite rage-generation, samt at du aldri har noe nevneverdige problemer med å holde agro på større packs).

Mener ikke å være en bedreviter, er bare nysgjerrig!
MorgMetoo
Har nok ikke mange gode svar å gi deg, brukte Feral tank speccen utelukkende til å levele opp til 80, og etter har jeg kun brukt den til dungeons osv, er heller ikke proff på spillet ennå, men takk for råd, har byttet ut tank speccen så er ikke noe problem lenger ;D
dsr.Rahw
Det ante meg egentlig at det var snakk om en noe sprø levlespec. Men Omen of Clarity skal du alltid ALLTID alltid ha med, uansett spec dork1.gif
MorgMetoo
Må gjerne se på den charcteren her også er ikke helt fornøyd med proc på trinket. vis noen har en ide eller kritikk tar jeg det gjerne imot, bare å fyre løs. også tenkt på å bytte ut Trueshot aura glyphen.

MorgMax Mm hunter http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Morgmax
dsr.immo
1 talent poeng er et MUST i Go for the Throat. Det gjør mye for dmg til pet. 2p er unødvendig. Ta poenget fra "Improved Hunter's Mark". Det siste poenget har kan du like gjerne flytte til f.eks "Rapid Recuperation". Så dropper du Glyph of hunters Mark og tar Glyph of Serpent Sting. Denne vil ikke bare forlenge Serpent Sting men også gjøre at Chimera Shot treffer høyere (les på tooltip for Chimera Shot).

Som marksman vill jeg tatt glyph of steady shot og serpent sting samt f.eks Glyph of Chimera Shot. Noen liker Killshot..

Ikke tenk så mye på armor pen.. er jo bare en uke eller to så forsvinner det fra spillet.

Trinketene er fine om du ikke har fått noe fra icc.
Hvem vet hva som er best etter patch forresten.. det har jeg ikke lest på.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.