Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pala Tank - Helltank
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Hell
Navn: Rolf Gulbrandsen

Alder: 32

Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc)
Main: level 80 Human Paladin. Denne er kun speccet som tank, siden det er det som er det eneste moro klassen og spille som jeg syns. Palaen har gear score på 5949

Alt: Lvl 80 human paladin: Retribution
Alt: Lvl 80 human mage: Fire
Alt: lvl 80 human rogue: Combat

Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide

Har hatt en down periode på ca 3 mnd nå, grunnet lite aktivitet i guilden. Men har alltid over 90% attendence på raids siden TBC

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;cn=Helltank

Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt

Begynte å spille wow to uker før release av TBC.
Har erfaring fra alle bosser i alle raids så langt i wow's historie
Eneste boss jeg mangler takedown på er Lich King 25 mann
Av guild jeg har vært med i er ikke så mange:
Startet i VoneA, byttet så til Empiricus midt i TBC, der har jeg vært til mai i år da det gikk mer eller mindre i oppløsning. Etter dette joinet jeg guildet Outnumbered, der jeg fortsatt er raider, men her har vi ikke raidet siden slutten av juni. Derfor er jeg klar for et nytt guild.

Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz
Så dere trenger folk i trade chat, og tenkte jeg skulle legge inn en søknad. Grunnen er at dere har eksistert som guild i lengre tid, samt at det er en norsk guild. Ting viser seg gang på gang at en guild fungerer bedre da alle snakker samme språk, både sosialt og i raids. Derfor har jeg også alltid vært i norske guilds tidligere.

MVH
Hell - Rolf Gulbrandsen
dsr.aleks
Takker for din søknad, svar kommer så fort som mulig.
dsr.aleks
Vi har behandlet din søknad og du er velkommen inn. Ta kontakt med enten meg (Aleks) eller Ninjaia. Skulle ingen av disse være online så spør i guildet om noen av våre alter er online.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.