Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Combat Rogue
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Gankthathord
- Navn: Anders

- Alder: 18 (19 i startn av Oktober)

- Bosted: Dar ingen sku tru at nokon kunne bu (Tysse på Osterøy)

- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc). Da blir no vell Roguen som har Combat til MS 20/51/0 og når da kjem til OS blir da prøvd nytt heila tie:P men som oftast innen Assissination atm e da 40/2/25

- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide. E vell på so og sei dagli men raiding e eg vell som oftast mest sikker på Fredag og Lørdag ;-)

- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory). sup Prøve og holda meg til AP når da kjem til gems, og enchants gjer eg mitt besta for og skaffa G til dei:P

- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker: Da e no vell ganske enkelt for at da e jækla vanskeli å bruka Mutilate me øks fix14.gif

- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned. Har vore me på og ta ner opp til 6 bossa i ICC på både 10 og 25 har ikkje achive på da sia dei fleste e gjort på kompisn min sin Shammy sap vis du vil skjekka da me han so finn du han på Naelin og avogtil på Neqael på kazzak og Hypix/Jellybell på Balnazzar

- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow: På kazzak har eg egentlig ikkje hatt nåke skikkelig Guild sia eg flytta øve her tidligare i vår ette at eg vart 80 på den.

- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: for eg e ganske lei av å tulla rund i HC og ToC no, og når eg å ska start me ICC so vil eg ha ein som veit ka dei heldt på me:) Og seff å vera i ein norsk guild e jo berre so masse lettare en å vera i engelske når da kjem til VT fix14.gif

Håpe eg får joina forda om de har mången meele smile1.gif
dsr.caraghi
Om ikkje annet får du mengder med kudospoeng for å være en vaskeekte stril. Det e helt klart noe vi trenger i guildet. Osterøy for sigeren (ftw)

Ellers så får du ha lykke til med søknaden.
Gankthathord
Takker ;-) Låg merke til at eg har gløymt å sei at eg har vandra rundt på wow i no tre år fix14.gif
dsr.immo
Hei melee som kan raide fredag lørdag blir litt for tynt grunnlag å ta deg inn siden vi raider midt i uka og som nevnt har mange melee.
Hvorfor søker du ikke i guildet til kompisen din Outnumbered? smile1.gif
Gankthathord
Ledarn e på ferie og nest ledarn e i fengsel:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.