Jeg er på utkikk etter en ny guild etter at den jeg er i nå plutselig gikk føyken da guildmastern og hans "venner" plutselig dro
Så om det er noe jeg mangler eller noe dere lurer på så er det bare og /w meg ingame ^^
- Navn: Svein Arne
- Alder: 21 år
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc): Human Warrior. Spiller for det meste furry, men har også def som offspec (4.7k gs)
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide: Jeg spiller stort sett hver dag, litt opp og ned hvor lenge jeg spiller.
- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory): Jeg har 5398 gs i furry og 4733 gs som tank. Jeg har gemma STR til nå, men nå som gearet mitt begynner og bli bedre kommer jeg til og gå over til arp. Jeg har ikke enchanta så mye enda, men kommer, har nok av gold, så skal ikke stå på det ^^Armory
- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker: Furry - Tank. Jeg har speca etter den spillestilen jeg har, har respeca og prøvd mye rart, men de jeg har nå er jeg svært fornøyd med. Om guilden ønsker at jeg respecer er det ikke noe problem ^^
- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned: I icc10 har jeg tatt 5 bosser eller noe. Icc25 har jeg tatt 8. Har også gjort de aller fleste andre instancer, men det er vell ikke så aktuelt uansett ^^ Jeg lærer dessuten veldig fort, og sitter gjerne noen timer på YouTube og lærer meg taktikker før raids ^^
- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow:Jeg har spillt utrolig mye WoW, litt for mye egentlig... Xfire'n min sier at jeg har spillt litt over 5700 timer WoW nå, men jeg kan helt sikkert plusse på 1000 timer til siden jeg ikke har hatt xfire hele tiden mens jeg har spillt. Husker ikke hvilken patch jeg startet ved, men jeg har nesten spillt helt fra starten. Kun hatt en liten pause rett etter Wotlk kom ut. Når det kommer til guild har jeg kun vært i random icc10\25 pug guilds.. ikke noe og skryte av
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz. Jeg er på utkikk etter en guild der jeg kan har det gøy og raide videre i icc der jeg ikke har vært helt enda. At det er en Norsk guild er for meg et stort pluss. Hatt mye god erfaring med det tidligere, der bla. kommunikasjon under raid blir ekstremt mye lettere. Noe som er veldig viktig i endgame instancer.
Håper jeg har fått med det viktigste, så snakkes vi kanskje? ^^