Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Balance druid
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Glenn
- Navn: Glenn Karlengen
- Alder: 18 år 15/05/92
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc, offspecc).: mainen min er en balance druid som er elf så klart dork1.gif os er for tiden pvp spec men har både resto og tank gear men balance er main spec da biggrin1.gif
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide.: kan raide hver dag 9-12 timer hver dag dork1.gif
- Gear, forklar hvorfor du bruker gearet som du bruker, type gems, enchants o.s.v. (link gjerne fra armory). bruker en spell power trinket for den er fin for mere damage. ellers gemmer jeg og enchanter spell power og haste og crit for det er best biggrin1.gif får ikke sendt link til armory enda for har nettopp bytta server og race så setter den inn her i morra biggrin1.gif
- Talents, forklar hvorfor du bruker det oppsettet av talents som du bruker: bruker mitt spec for det som er det mest vanlige og gir me spell power og bra med damage.
- Erfaring fra raids, hvilke har du vært med på, hva har du tatt ned. naxx alle bosser fix14.gif onyxia 10/25, noen i ulduar 11/12 icc 10 man mangler lk :( 9/12 icc 25 man
- Erfaring fra andre guilds/hvor lenge har du spilt wow. : har vært i noen guild men de har faila på LK så nå vil jeg prøve i et som kan det biggrin1.gif spillt wow siden Vanila så begynner å bli noen år
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: fordi jeg har hørt mye posetivt om dere og at dere veit hva dere driver med biggrin1.gif
dsr.immo
Beklager Evendir, du kommer ikke inn igjen.
dsr.stoffis
barteoro.gif

e du lur no, så sparer du de pengene du hadde tenkt å bruke på namechange...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.