- Godt humør er viktig (spille for å ha det gøy er vårt motto).
Hei ! Navnet er Kristian Sævik , er 20år og bor hjemme hos mamma ( EL OH EL ? ) I Herøy
Spiller en Blood Elf Paladin , som Holy mainspecc / Prot offspecc , dere hørte rett , Blood Elf .
Armory link -- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&cn=Aansel
Har fokusert på Intellect gems hele veien , grunnen er veldig enkel ; stack intellect til du ikke går oom .
Intellect også på Weapon , samme grunn som nevnt ovenpå . Jeg har komt til det punktet der jeg ikke har manaproblems i det heletatt , derfor bruker jeg ''Silver of Pure Ice'' trinket for litt mer SpellPower .
Beacon of Light og Seal of Wisdom glyphs er av samme grunnen , er mer mana effektivt . Holy light glyph er der fordi den rett og slett er rå . Gunne godt tenkt meg litt mere haste , men som dere kansje ser har jeg ikke vert meget heldig med loot :(
Talents - Cookie cutter holy build , med Divine guardian og Divine Sacrifice i protection . DS og DG fordi ICC har mye ''forutsigbar'' damage , og perioder med mye raid / tank damage , som DS er fantastisk og bruke til .
Erfaring i raids - dette kunne blitt en lang liste ( inkludere hogger etc )men ;
( I vanilla og TBC raida jeg som shaman / druid , begge healers )
Vanilla - Alt fra UBRS til Princess huhuran i aq40
TBC - Karazhan
Gruul
Maghteridon
SSC
Zul'Aman
Tempest Keep
Hyal Summit
Black temple
Ingenting i Sunwell :(
WotlK - Naxxramas
EoE
ToC
Ulduar
11/12 ICC10 ( normal modes , lootship heroic ofcourse
Ikke drept Halion enda .
Fra vannilla til nå , har jeg vert i ;
Fable
Furieux
Primal
Pwnanza
Fresh
Fable var min første guild , raida MC og ZG med de .
Deretter ble jeg rekrutert av Furieux , og cleara alt opp til huhuran .
Så kom TBC , og jeg flytta guild til Primal . Var der første halvdelen av TBC .
Husker ikke detaljer , men Primal døde ut ( veldi trist , en fantastisk gjeng i en gammal guild )
Pwnanza , sykeste jeg har vert med i . Fantastisk jeng med folk . Etter vi downa Illidan , mista jeg helt lysten på WoW , og slutta . Solgte kontoen og sletta wow .
Så kom WotlK , venner masa om at jeg skulle begynnde igjenn , so det gjorde jeg
I WotlK har jeg egentlig bare vert en pugger , utenom en liten tid i Fable ( min gamle vanilla guild ) men de migrerte vekk fra kazzak .
Så joina jeg Apathy ( en PuG guild basicly ) Etter de også døde ut , laga jeg og noen irl venner en guild som vi kallte ''Fresh''
Jeg har vell spilt wow i ca 4,5år . Siden Kazzak opna
Hvorfor jeg søker i DSR !
Jeg Bolda og underlinja 2 setninger på toppen . Disse to setningene fanga meg .
Grunnen jeg spiller wow er for å ha det moro , samtidig som jeg kan oppleve allt content blizzard legger ut .
Er meget lei av livet til en PuG'er nå , og vil finne meg et hjem jeg kan være i , og dø I ( spille i til jeg slutter wow )
Dere virker som dette hjemmet ! En annen grunn er vel at dere har vert her ( kazzak ) siden jeg kan huske , BRM ganking er ikke noe jeg glemmer lett .
Så tilslutt det jeg ikke har svart på enda ( og sikkert grunnen jeg blir avslått )
Hvor ofte kan jeg spille ?
Jobben min , som matros , holder meg vekk fra en internett linje som er bra nokk til gaming i 6 mnd av året .
1 mnd på jobb , 1 mnd hjemme med 100% fri . Når jeg er hjemme kan jeg raide hver av disse dagene som dere raider på . Etter neste sommer begynnder jeg styrmann skulen , da kan jeg holde en 90-100% attendence .
Jeg er sikkert ikke den beste applikanten dere kan få , men jeg kan låve en god og dyktig raider , som ikke mangler sosiale skills
Takk for at du / dere har lest !
Kristian , OUT !