Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Holy Paladin lizzom !
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Ansel
Dette er et guild som først og fremst spiller for å komme sammen med andre personer, og for å ha det gøy.
- Godt humør er viktig (spille for å ha det gøy er vårt motto).

Hei ! Navnet er Kristian Sævik , er 20år og bor hjemme hos mamma ( EL OH EL ? ) I Herøy smile1.gif Lita kommune på vest kysten av norge .

Spiller en Blood Elf Paladin , som Holy mainspecc / Prot offspecc , dere hørte rett , Blood Elf .

Armory link -- http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&cn=Aansel
Har fokusert på Intellect gems hele veien , grunnen er veldig enkel ; stack intellect til du ikke går oom .
Intellect også på Weapon , samme grunn som nevnt ovenpå . Jeg har komt til det punktet der jeg ikke har manaproblems i det heletatt , derfor bruker jeg ''Silver of Pure Ice'' trinket for litt mer SpellPower .
Beacon of Light og Seal of Wisdom glyphs er av samme grunnen , er mer mana effektivt . Holy light glyph er der fordi den rett og slett er rå . Gunne godt tenkt meg litt mere haste , men som dere kansje ser har jeg ikke vert meget heldig med loot :(

Talents - Cookie cutter holy build , med Divine guardian og Divine Sacrifice i protection . DS og DG fordi ICC har mye ''forutsigbar'' damage , og perioder med mye raid / tank damage , som DS er fantastisk og bruke til .

Erfaring i raids - dette kunne blitt en lang liste ( inkludere hogger etc )men ;
( I vanilla og TBC raida jeg som shaman / druid , begge healers )

Vanilla - Alt fra UBRS til Princess huhuran i aq40

TBC - Karazhan
Gruul
Maghteridon
SSC
Zul'Aman
Tempest Keep
Hyal Summit
Black temple
Ingenting i Sunwell :(

WotlK - Naxxramas
EoE
ToC
Ulduar
11/12 ICC10 ( normal modes , lootship heroic ofcourse fix14.gif )
Ikke drept Halion enda .

Fra vannilla til nå , har jeg vert i ;
Fable
Furieux
Primal
Pwnanza
Fresh

Fable var min første guild , raida MC og ZG med de .
Deretter ble jeg rekrutert av Furieux , og cleara alt opp til huhuran .
Så kom TBC , og jeg flytta guild til Primal . Var der første halvdelen av TBC .
Husker ikke detaljer , men Primal døde ut ( veldi trist , en fantastisk gjeng i en gammal guild )
Pwnanza , sykeste jeg har vert med i . Fantastisk jeng med folk . Etter vi downa Illidan , mista jeg helt lysten på WoW , og slutta . Solgte kontoen og sletta wow .

Så kom WotlK , venner masa om at jeg skulle begynnde igjenn , so det gjorde jeg smile1.gif (y)
I WotlK har jeg egentlig bare vert en pugger , utenom en liten tid i Fable ( min gamle vanilla guild ) men de migrerte vekk fra kazzak .
Så joina jeg Apathy ( en PuG guild basicly ) Etter de også døde ut , laga jeg og noen irl venner en guild som vi kallte ''Fresh''

Jeg har vell spilt wow i ca 4,5år . Siden Kazzak opna smile1.gif

Hvorfor jeg søker i DSR !

Jeg Bolda og underlinja 2 setninger på toppen . Disse to setningene fanga meg .
Grunnen jeg spiller wow er for å ha det moro , samtidig som jeg kan oppleve allt content blizzard legger ut .
Er meget lei av livet til en PuG'er nå , og vil finne meg et hjem jeg kan være i , og dø I ( spille i til jeg slutter wow )
Dere virker som dette hjemmet ! En annen grunn er vel at dere har vert her ( kazzak ) siden jeg kan huske , BRM ganking er ikke noe jeg glemmer lett .

Så tilslutt det jeg ikke har svart på enda ( og sikkert grunnen jeg blir avslått )
Hvor ofte kan jeg spille ?

Jobben min , som matros , holder meg vekk fra en internett linje som er bra nokk til gaming i 6 mnd av året .
1 mnd på jobb , 1 mnd hjemme med 100% fri . Når jeg er hjemme kan jeg raide hver av disse dagene som dere raider på . Etter neste sommer begynnder jeg styrmann skulen , da kan jeg holde en 90-100% attendence .

Jeg er sikkert ikke den beste applikanten dere kan få , men jeg kan låve en god og dyktig raider , som ikke mangler sosiale skills smile1.gif
Takk for at du / dere har lest !
Kristian , OUT !
dsr.aleks
Takker for din søknad, den vil bli behandlet så fort som mulig.
dsr.aleks
Vi beklager, men vi må avslå søknaden din. Vi har behov for stabile spillere i perioden som kommer (ICC og Cataclysm), og vi har allerede et par casuals fra før, og du sier selv at du jobber en måned av og på. Vi ønsker deg lykke til videre, og vi er åpen for ny søknad hvis du får mer stabil tid neste sommer.
Ansel
QUOTE (dsr.aleks @ Aug 22 2010, 16:44 ) *
Vi beklager, men vi må avslå søknaden din. Vi har behov for stabile spillere i perioden som kommer (ICC og Cataclysm), og vi har allerede et par casuals fra før, og du sier selv at du jobber en måned av og på. Vi ønsker deg lykke til videre, og vi er åpen for ny søknad hvis du får mer stabil tid neste sommer.

Synd :( Lykke til videre i ICC og cataclysm !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.