Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Retlol
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.Fride
Hallo folks.

-29 år, norsk. (Oldefar)
-VT klar. Har mic, kan bruke.
-5200 GS. Jobber med Gloves og en trinket og belte. Havner nok på 5400 om en uke eller to.
-Skikkelig festlig humør.
-Raider gjerne 2-3 ggr i uken. Passer meg fint at vi begynner i 20-tida når ungene har lagt seg.

-Mann, 29, sier gjerne hva jeg heter, men tar det helst når/hvis jeg får guild invite
-Nordnorge
-Pala, retri, human, prot offspecc.
-Gear ja. Har akkurat starta igjen etter log-off siden før jul. Har kjøpt det meste av gearet jeg har nå. Så valgmulighetene har vær begrenset, men klarer helt fint å gjøre jobben min. Bruker mine trofaste venner på http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribu..._updated_3_3_a/ for å sørge for at alt er i henhold til anbefalingene. Kjører seff relentless meta, samt etched ametrine og nightmare for meta bonus. Etter dette er det jo bare å fylle opp med epic og JC str gems. Har ikke gidda å investere max gems og enchants på belte og hands ennå pga. at det skal oppgraderes snart. Har BS og JC profs for max dmg.
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&cn=Fride
-Talents. 5/10/56 for now. Var det jeg endte opp med etter ferdig med å levle (var greit med 10% extra healing på self mens jeg levla). Har ikke kommet så langt som å bytte til 11/5/55 ennå, men respeccer så snart jeg får deltatt på raids.
-Raiderfaring inkluderer alt opp til full ToC 25 i WotLK. Det var så langt man kom da jeg slutta sist. Men jeg har en ganske godt fungerende hjerne og leser og forstår tactics fort. Full focus når jeg raider. Liker å prestere max.
Har spilt siden release (med et og annet avbrekk). Spilt pala siden dag 1. (spilte dog litt lock i BC på raidnivå) I vanilla var jeg i guildet som åpna AQ, og kom lengst i Naxx lvl 60. I BC var jeg i et mer casual guild, vi kom vel til Illidan.
-Søker DSR fordi det virker som om dere er sånn høvelig laid back, men ønsker likevel å ha en viss progression og upgrader gear til et tålig ok nivå. Og dere er ikke en haug med unger, og har drevet på en stund.

Håper å høre fra dere.
Regards
Fride
dsr.snow_white
QUOTE (Fride @ Aug 20 2010, 00:50 ) *
Hallo folks.

-29 år, norsk. (Oldefar)

LOL... du blir kanskje tjuefemte far i huset eller noe slikt biggrin1.gif ungfole!
men du klarer ihvertfall 18årsgrensen ganske lett =)

men.. jeg har jo egentlig ikke noe med rekruttering å gjøre..

::vandrer bort::
dsr.aleks
Søknad mottatt og behandles så fort som mulig.
dsr.aleks
Vi har kommet frem til at vi tar deg inn, velkommen smile1.gif

Ta kontakt med Ninjaia eller meg (Aleks) online.
dsr.immo
Eller, siden jeg er en del på alts om dagen:
Eon
Immortalia
Ninjaia
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.