Hallo folks.
-29 år, norsk. (Oldefar)
-VT klar. Har mic, kan bruke.
-5200 GS. Jobber med Gloves og en trinket og belte. Havner nok på 5400 om en uke eller to.
-Skikkelig festlig humør.
-Raider gjerne 2-3 ggr i uken. Passer meg fint at vi begynner i 20-tida når ungene har lagt seg.
-Mann, 29, sier gjerne hva jeg heter, men tar det helst når/hvis jeg får guild invite
-Nordnorge
-Pala, retri, human, prot offspecc.
-Gear ja. Har akkurat starta igjen etter log-off siden før jul. Har kjøpt det meste av gearet jeg har nå. Så valgmulighetene har vær begrenset, men klarer helt fint å gjøre jobben min. Bruker mine trofaste venner på http://elitistjerks.com/f76/t68951-retribu..._updated_3_3_a/ for å sørge for at alt er i henhold til anbefalingene. Kjører seff relentless meta, samt etched ametrine og nightmare for meta bonus. Etter dette er det jo bare å fylle opp med epic og JC str gems. Har ikke gidda å investere max gems og enchants på belte og hands ennå pga. at det skal oppgraderes snart. Har BS og JC profs for max dmg.
Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&cn=Fride
-Talents. 5/10/56 for now. Var det jeg endte opp med etter ferdig med å levle (var greit med 10% extra healing på self mens jeg levla). Har ikke kommet så langt som å bytte til 11/5/55 ennå, men respeccer så snart jeg får deltatt på raids.
-Raiderfaring inkluderer alt opp til full ToC 25 i WotLK. Det var så langt man kom da jeg slutta sist. Men jeg har en ganske godt fungerende hjerne og leser og forstår tactics fort. Full focus når jeg raider. Liker å prestere max.
Har spilt siden release (med et og annet avbrekk). Spilt pala siden dag 1. (spilte dog litt lock i BC på raidnivå) I vanilla var jeg i guildet som åpna AQ, og kom lengst i Naxx lvl 60. I BC var jeg i et mer casual guild, vi kom vel til Illidan.
-Søker DSR fordi det virker som om dere er sånn høvelig laid back, men ønsker likevel å ha en viss progression og upgrader gear til et tålig ok nivå. Og dere er ikke en haug med unger, og har drevet på en stund.
Håper å høre fra dere.
Regards
Fride