Help - Search - Members - Calendar
Full Version: All points bulleting
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.tigereyes
Er noe midt i mellom rollespill og fps. En karakter du bygger opp, skyting i 3- person. Kan velge mellom Politi eller røver. Gjett hva jeg valgte biggrin1.gif

Er ikke så dårlig egentlig, men koster penger som alt annet.

Hyl ut om noen spiller! gayrockfinalhope.gif

Spiller på Patriot servern og er Enforcer... (Politi altså ph34r.gif )
dsr.ghod
Jeg var sykt gira på dette spillet etter e3 ifjor, men spillet har jo fått så lunkne mottagelser så jeg tør ikke kjøpe det. :(
dsr.tigereyes
Synes det er artig, er jo gta med rollefigurer og masse skyting og action smile1.gif
dsr.ghod
Tror jeg kommer til og legge litt tid i Alien Swarm de neste ukene når det er dårlig vær, så kanskje APB til høsten når det er konstant dårlig vær.
dsr.tigereyes
Gjør det smile1.gif

dsr.etrym
har vært inne på tanken å prøve.
men har hørt det er sinnsykt ubalansert for nye folk pga våpen og slikt....
hvis skytingen er som i gta så nei takk fix14.gif

dsr.snow_white
Jeg var drita full forrige dagen.. og kjøpte det i fylla og spilte bitte litt.. tror egentlig ikke jeg har lyst til å spille det engang..
low_lyric
er vel stor sannsynlighet at det blir lagt ned hvis ikke realtime worlds finner en kjøper av APB.
dsr.tigereyes
Det er lagt ned ph34r.gif
low_lyric
ikke så forferdlig lenge til MOH kommer da smile1.gif
dsr.ghod
CIV 5 er ute, mitt liv er ødelagt uansett hvordan man vrir og vender på det biggrin1.gif
dsr.tigereyes
Har civ 5, fenger ikke like mye som før, da jeg savner noen å skyte i kjeften.

MOH er rett om hjørne, får være hvor dårlig det vil, så lenge jeg får skyte på noen biggrin1.gif
dsr.ghod
Tror heller jeg drøyer`n til Betafield Nam remake... men da må meg upgrade gamla så ... ja kanskje jeg ikke tar meg råd.
dsr.teka
QUOTE (dsr.ghod @ Sep 24 2010, 17:27 ) *
Tror heller jeg drøyer`n til Betafield Nam remake... men da må meg upgrade gamla så ... ja kanskje jeg ikke tar meg råd.

sitter å venter på det sjøl... Gleder meg.. gayrockfinalhope.gif

Nokke bc2 på noen her?
dsr.zylark
QUOTE (dsr.ghod @ Sep 24 2010, 16:47 ) *
CIV 5 er ute, mitt liv er ødelagt uansett hvordan man vrir og vender på det biggrin1.gif
Sier noe der. Kjøpte det her på torsdag, men turde ikke innstallere før i morges, grunnet grytidlig opp og på jobb på fredag. Slet forsåvidt i dag og med å slite meg fra PCen og Civ5 for å komme meg opp på stadion og sparke igang storskjermene før kveldens Brann vs Hønefoss kamp.

Bare to en halv time mer nå, stenge ned skjermene, frese hjem, poppe første av mange pils, og nerde med virtuellt verdensherredømme for øye til de små timer. Glede seg smile1.gif

Ja, og heia Brann selvsagt fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.