Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad
DirtyForum > Public > World of Warcraft
emi
Hei!

Jeg har begynt å spille igjen etter ett ganske langt opphold fra WoW. Har spilt mye CoD4, COD MW2 og BF BC2 i mellomtiden. Men så prøvde jeg wow litt igjen å vil begynne å raide igjen. Jeg har tidligere spilt for DSR i 2 avdelinger. WoW og BF2. Mange av dere husker sikkert meg fra WoW Vanilla og Burning Crusade som roguen Fejt!

På Kazzak har jeg 2 karakterer ATM som jeg spiller med. En gnom kriger og en shaman.

Zemi - 80 Gnome Warrior
http://armory.wow-europe.com/character-she...zak&cn=Zemi

Draziw - 80 Draenei Shaman
http://armory.wow-europe.com/character-she...k&cn=Draziw

Spiller primært som Warrior (Fury), men er glad i shamanen også smile1.gif

Håper på å møte noen kjente fjes igjen, for jeg hadde det sykt morsomt før i hvertfall smile1.gif

Mvh.
Richard
dsr.stoffis
bli vekke kveitebollen! fix14.gif
dsr.immo
Hei Fejt smile1.gif

Jeg er sånn liksom assist admin i wow nå så er ikke jeg som har siste ordet. Tenkte dog jeg like gjerne kunne nevne med en gang at du står på en liste over folk som ikke automatisk får komme tilbake i dsr.wow. Du (med flere) har rett og slett stukket av fra guildet 1 to many times. Lista ble faktisk oppretta sist du stakk og du er første navnet på den ^^

Ikke noe mot deg som person eller noget slikt ..men slik er det nå engang. Folk kommer innom gearer seg opp og har det fønn og stikker igjen til andre guild uten å hjelpe dsr noe videre. Spesielt når det nærmer seg expansion.

Når alt dette er sagt oppfordrer jeg deg til å henge med og spille litt med gamlegutta om du har lyst. Kom på VT etcetc.

Offisielt svar får skikkelige admins gi deg smile1.gif
emi
Hei Immo smile1.gif

Til mitt forsvar har det skjedd en gang at jeg stakk fra dsr til ett annet guild (VANQUISH/All In). Men da kom jeg tilbake å var med dere gjennom Karazhan og Gruul's Lair. De andre gangene har jeg rett å slett gitt opp WoW og spilt andre spill. Så jeg føler på en måte jeg ikke passer helt under den kategorien.

Men jeg veit jeg kanskje har stukket av too many times. Men aldri med en vond hensikt. Jeg føler jeg har gitt mye for dsr.wow avdelingen, så jeg håper dere vil revurdere den lista og gi meg en sjanse til.

Mvh.
Richard
dsr.aleks
Hei, per dags dato har vi inntakstopp pga ferie. Men kom gjerne innom vt og spill med oss likevel. Så kan vi heller se ann når høsten nærmer seg, for da skal vi ta inn folk til CATA.

Kom innom vt og plag oss litt!
dsr.stoffis
sånn som eg ser det, ta han inn no, så får vi heller se om vi kicker han til høsten fix14.gif
dsr.flanell
Jasså ja, nå er han back again fix14.gif!
emi
Søknaden er herved trukket tilbake. Lykke til i fremtiden DSR smile1.gif
dsr.sp1
Hvorfor? Aleks sa jo rett ut at det kan bli en mulighet til høsten, og at du er hjertelig velkommen på vt med oss..!
emi
Jeg veit når jeg ikke er ønsket. Hadde jeg ikke vært på den "lista" hadde det nok ikke vært noe problem å ta meg inn på en "prøve" periode i sommer heller. Lykke til videre smile1.gif
dsr.stoffis
skjønner ingenting eg no orob.gif
dsr.sp1
Herregud så hårsåre folk er da. Du ble ønsket velkommen til å spille med oss av flere personer, og admin sa det kan bli en mulighet for join i høst. Hva mer ønsker du?
dsr.ghod
Jeg skjønner Emi sin reaksjon.
dsr.immo
Det er forskjell på å ikke være ønsket og en reservert holdning der man ikke ønsker å ta inn folk som quitter igjen innen (rimelig) kort tid.
Det er alltid litt flaut å "bukke og skrape" men når folk har hoppet frem og tilbake som faith har gjort kommer man langt med bare liiiit ydmykhet og rett og slett vise at man vil inn (og bli?) ved å spille med folket. Admin MÅ prøve å holde litt kontinuitet og lojalitet i et guild både for det sosiale og det progresjonsmessige.

Synes du er en kul fyr (og flink spiller) Faith (Emi) og det tror jeg de fleste her som har spilt med deg mener.
Vi HAR inntaksstop for alle og litt av grunnen til at vi ikke tok deg inn asap for gammelt kjennskap anyway er nevnte /gquit history og ikke slutte-i-wow-history for DET har vi aldri holdt mot folk. Uten at jeg eller andre husker veldig mye lengere VAR det ikke bare guildbytte EN gang som du her påstår. Da hadde du aldri havna på noen slik liste. La oss ikke diskutere det en hel masse men det måtte sies smile1.gif

Skjønner om det blir itt "teit" nå men du er fortsatt hjertelig vekommen på vt og jeg håper fortsatt du stikker innom vt for å spille/preike med oss fremover (om så raide).
emi
Når jeg bare har vært i 3/4 guilds i min WoW historie skjønner jeg virkelig ikke dette.

- Startet i Guardians.
- Var i DSR store deler av vanilla.
- Så gikk jeg fra DSR til VANQUISH/All In fra slutten på Vanilla og noen måneder ut i TBC.
- Så kom jeg tilbake til dere å var med gjennom Karazhan, Gruul og Magtheridon.
- Så ble jeg med de som ville satse over til Maelstrom. Men da sluttet jeg med WoW ganske så fort.

Så jeg føler ikke jeg har fortjent å stå på noen liste der når jeg har vært med å få progress i guildet over en lang tid. Den gangen jeg stakk midt i progress var når vi var en hel gjeng fra DSR startet Maelstrom.

Jeg har aldri stukket fra DSR med en vond hensikt av å hemme raid progress. Jeg føler jeg har gjort mye for guildet og communityet DSR i flere spill.
dsr.immo
muligmulig.. la oss stoppe diskusjonen med din post så tuller vi det ikke til smile1.gif
Kom å spill med oss du som aleks skrev så finner vi utav ting ok.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.