Help - Search - Members - Calendar
Full Version: AAO 3
DirtyForum > Public > Public Forum
dsr.nero
Noen som spiller AAO 3 om dagen?
Prøver det i ny og ne, men det er litt uvant, og finner liksom ikke "gammel-følelsen" som man fikk med AAO.
Grafikken er meget bra, og de har tatt med et par av bretta fra gammle AAO - Bridge og et til som eg ikke husker navnet på fix14.gif
MYE større brett da de bruker unrealturnament egine på denne.
dsr.snow_white
Har vel prøvd to-tre runder... man ser tydelig at det gamle teamet fikk sparken og at det har gått litt politikk i tingene..

Gikk greit i ren CQB, det ser ut som mye av lag-problemene de hadde i spillet da det kom ut er borte.. Men hadde ikke peiling på hvordan jeg skulle treffe noe på avstand.. selv om de sto stille og jeg fikk perscore (-1) på treningen...

Spiller CSS for å holde refleksene igang selv... =(
low_lyric
kom aldri så langt at jeg prøvde det fix14.gif de fleste sa at det ikke var noe særlig
og da kom jeg ikke lengre enn å laste det ned fix14.gif
dsr.tigern
QUOTE (low_lyric @ Jul 5 2010, 16:07 ) *
kom aldri så langt at jeg prøvde det fix14.gif de fleste sa at det ikke var noe særlig
og da kom jeg ikke lengre enn å laste det ned fix14.gif

samma her,men er på aao 2 da ok.gif,og bruker nå bare 2nd account [loverman] orob.gif
dsr.sinnataggen
Halloen gutta!

Jeg har endelig tatt steget og lastet ned AAO3, jeg har kun spillt en runder på "Bridge" enda, og er enig med at det er uvant.
Og at gammel følelsen ikke er helt til stede, dessverre.

Men jeg er med på å finne ett map og "trene" litt på hvis det er flere som vil starte opp igjen.
Jeg blir online fra 14.00 i dag for å teste.

Så skriv gjerne reply her så finner vi en server og prøver litt.

Sinna!
dsr.sinnataggen
Jeg er fortsatt og spiller litt, så meld dere på her smile1.gif

Synes egentlig bare det blir bedre og bedre. Noen plusser og minuser, men det jevner seg ut til slutt smile1.gif

Come on ratz
dsr.nightwolf.b
ka server pleier folk å spille på då? (2.8)
dsr.nero
Ble nok litt for merkelig for meg enda - de har en del jobb å gjøre før de greier å skape "gammel" følelsen her ja.
Har nok ikke spillt mere enn 4-5 timer her og tror nok ikke det blir mere før de har endre det slik at det blir mere spillervennlig.
eNeS^
fix05.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.