Help - Search - Members - Calendar
Full Version: steike Xu! Grattis! the big 4 0 !
DirtyForum > Public > Public Forum
dsr.enigma
Grattis XU gamle ørn! gayrockfinalhope.gif
dezso!
ok.gif Congrats!
dsr.xu
Takker. Klokka går fort nå...... orob.gif
dsr.proffen
40 alt? faen trodde ikke du va en dag over 25 jeg gutten min!
Grattis med dagen da=)
dsr.xu
Hehehe, takk. Er fortsatt 19 jeg, er bare kroppen som er blitt gammel. fix14.gif
dsr.proffen
bare sørg for et 70 års lag på sensonmmer'n. Zod kan ta en helg fri fra hoppinga. Så kan vi ungdommen ta med dere gamlingene på by'n. Så kan dere sitte og si: "når jeg var ung var jentene mye mer anstendig"
dsr.xu
a5.gif
dsr.zod
QUOTE (dsr.xu @ Jun 28 2010, 20:47 ) *
Hehehe, takk. Er fortsatt 19 jeg, er bare kroppen som er blitt gammel. fix14.gif

haha, ja, sjæl. To prolaps, gåen menisk og ødelagt ankel, makan til gammal kropp denne fjortissen har gas.gif
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.zod @ Jun 29 2010, 22:47 ) *

haha, ja, sjæl. To prolaps, gåen menisk og ødelagt ankel, makan til gammal kropp denne fjortissen har gas.gif

hadde en kamerat i første klasse videregående som hadde isjias... han løp som en krøpling biggrin1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.snow_white @ Jun 30 2010, 13:30 ) *
QUOTE (dsr.zod @ Jun 29 2010, 22:47 ) *

hadde en kamerat i første klasse videregående som hadde isjias... han løp som en krøpling biggrin1.gif

eg løper og som en krøpling, men ingen ting som feiler... (50 kg for mye teller vel ikkje fix14.gif )

grattis til folk med bursdager forresten buttrock.gif
bamsefar
gratla!
dsr.tigereyes
GRattis, på etterskudd gayrockfinalhope.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.