Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad - Mage
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Littlebling
IRL
Navn: Roy Sundseth
Alder: 21, blir 22 i september
Jobb: Jobber for øyeblikket på en bensinstation på Orkanger annenhver onsdag og helg. På onsdag og søndag de dagene jeg jobber, så har jeg senvakt. dvs jeg kommer hjem ca halv 11 på kvelden. Men det er jo annenhver uke. Ellers søker jeg lærlingeplasser som en gud.
Intresser: Gaming, musikk, venner og trening. Jeg trener mer eller mindre 4 dager i uken, og er hjemme ca. rundt klokken 6 + -.
Random info: Ja, jeg heter da Roy som jeg skrev tidligere. En kar som sprudler av glede omtrent hele tiden smile1.gif Digger og omgås nye folk, både i og utenom Azeroth fix14.gif

Ingame
Navn: Littlebling, som er blitt min main. Som den engang var i vanilla.
Race/Class: Gnome mage.
Spec og Glyph: Jeg har netopp speccet 18/53/0 (Fire med Torment the Weak). Fikk lyst å teste ut en fire spec, og jeg likte den veldig godt. passet min spillestil for og si det sånn smile1.gif Og da gikke jeg Glyph of Molten Armor, Fireball og Living Bomb, for det var de som passet pve best. Men jeg har ikke noe imot å specce om til arane eller frost(?) om det er nødvendig. Offspeccen min er jo Frost da, men pvp basert (som ikke er akkurat interesang her kanskje)
Gear:Siden jeg startet og spille serriøst med magen min igjen for ikke så lenge siden, så er den ikke ICC gearet. Men har gearet den opp så godt jeg har kunnet, den er godt forberet for ICC for og si det sånn.
Armory link - Littlebling
Erfaring?:Raidet siden vanilla, da var jeg i en guild kalt <Straight Flush> på serveren her, som var mer eller mindre en semi-alt guild til <All In>. Raidet allt opp til tredje eller fjerde boss i AQ40(tror jeg, lenge siden). Så på slutten så flyttet jeg til Ravencrest, der spilte jeg i en venneguild som gjorde raids opp til BT (tok 3 bosser i BT). Så på slutten av TBC så levla jeg opp en Warlock som jeg spilte som main char i Wotlk, helt frem til nå da. Vi flyttet server til Trollbane, der vi clearet allt opp til LK. en del HC's også. men det som 10man. Folk sluttet og spille, jeg ble alene omtrent så den serveren så jeg flyttet magen min tilbake til Kazzak som jeg fortsatt hadde noen og spille med. Men siden de raider med <Apex> så er det ikke så mye jeg kan raide sammens med de. Har 112days playtime på magen smile1.gif
Hvorfor Dirty Sniper Ratz?: Jeg er på utsikt etter en Norsk/nordisk guild som ikke raider 5-6 dager i uka, så dere er et topp valg ifra min sin side. Ikke det at jeg ikke er aktiv til det, men jeg liker ikke og binde meg til tidspunkter 5-6 ganger i uka om dere skjønner. Jeg er glad i å raide, men det får være måte på fix14.gif Har jo annet og gjøre også.

Håper på et positivt svar
Hilsen Roy aka Littlebling
dsr.aleks
Hei. Vi har ferie nå i guildet og tar derfor ikke inn flere folk nå før vi starter opp igjen i august. Du må gjerne få søke hos oss igjen da.
dsr.fsu
QUOTE (Littlebling @ Jun 19 2010, 05:21 ) *
Ellers søker jeg lærlingeplasser som en gud.

Stilig, håper du blir en god gud.

fix05.gif
Littlebling
Evil tvers igjennom dork1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.