Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MOH
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.caraghi
MOH 11mins gameplay

Noen som er betatestere i dette spillet som unektelig ser ut som en bastard født gjennom uhellig samkvem mellom COD serien og BFBC serien?

Kjenner eg blir trist og lei av å se nye hypede fps-spill som utelukkende ser ut til å bli nok et uhyrlig consollprosjekt.
dezso!
no recoil consoll game ja. Men så jo spillbart ut om det blir tilgjengelig på pc.
Veldig CoD aktig. Noe som er bra!! smile1.gif
Håper de da har skjønt at vi trenger dedicated servers.....

Husker jo Mohaa bla, var jo konge det. Prøvde vi ikke lage en jalla-klan i det? W@W? fix14.gif
dsr.snow_white
så bra ut det
dsr.hansiball
QUOTE (dezso! @ Jun 16 2010, 07:36 ) *
no recoil consoll game ja. Men så jo spillbart ut om det blir tilgjengelig på pc.
Veldig CoD aktig. Noe som er bra!! smile1.gif
Håper de da har skjønt at vi trenger dedicated servers.....

Husker jo Mohaa bla, var jo konge det. Prøvde vi ikke lage en jalla-klan i det? W@W? fix14.gif

Jalla? Nei, W@W var hard-core som bare det såvidt jeg husker...
dsr.teka
consoll e jo den nye tingen... Pc e ut dessverre :/
dsr.ghod
Det kan godt hende at fps på pc er ut, men fps på consoll er fortsatt like håndterbart som rulleskøyter på is.,,
dsr.Ðïñgo
Siste kartet ser jo ut som LW på steroider. Give give orob.gif
dsr.caraghi
Såh, noen som har preordered spillet og dermed har beta-access?

Jeg kommer til å sitte på gjerdet og la det regne med skjellsord helt til noen overbeviser meg om at dette spillet ikke bare er en blek kopi av to svake spill jeg allerede har lagt for hat.
(håper det kommer noen og overbeviser meg. vil ha mer fps morro)
dsr.lasermus
har du lagt BFBC2 for hat allerede? :O
dsr.caraghi
Kanskje det ikke er lagt helt for fullblods hat enda, men om de drøyer den patchen stort lengre så kan det fort utarte seg fix14.gif
dezso!
spillt en haltimes tid eller noe i går på betaen. Langt fra imponert. Og det bel i grunn fort kjedelig.
Minnet mest om cod4 det lillle jeg rakk teste. Ikke at det er dårlig, men det er gammelt....
no recoil, ikke no grafikkrevolusjon, ingen wow-factor, masse bugs.
Spørs om jeg gidder mange beta-timene til.
Tviler sterkt på at det kan funke som et klanspill, men ta en "halvtimes" spilletid med i betraktningen.
Cappadocius
QUOTE (dezso! @ Jun 23 2010, 07:33 ) *
Tviler sterkt på at det kan funke som et klanspill, men ta en "halvtimes" spilletid med i betraktningen.

Som jeg skulle sagt det sjøl. Hei, forresten - lenge siden. gayrockfinalhope.gif
dezso!
yo Cappa! smile1.gif
skytes i bft til høsten? se om EDB klarer få til noe. Vi har jo kjære Ergo vi kan inlemme i det slemme selskap og kanskje biggrin1.gif
Cappadocius
QUOTE (dezso! @ Jun 23 2010, 13:40 ) *
skytes i bft til høsten?

Jupp - stiller som innleid for Hafslund hvis jeg får lov. BFBC2:Vietnam kanskje..? :-)
dsr.teka
QUOTE (dsr.ghod @ Jun 21 2010, 01:27 ) *
Det kan godt hende at fps på pc er ut, men fps på consoll er fortsatt like håndterbart som rulleskøyter på is.,,

ikke så gale, eg klarer no å wtf pwne som faen på consoll.. :o ... l2p ghod. fix14.gif. Om du synes det er så gale, kjøp deg mus og tastatur.
dsr.lasermus
QUOTE (dsr.teka @ Jun 24 2010, 16:08 ) *

ikke så gale, eg klarer no å wtf pwne som faen på consoll.. :o ... l2p ghod. fix14.gif. Om du synes det er så gale, kjøp deg mus og tastatur.

FPS på konsoll mot FPS på PC som paralympics mot vanlig OL, man kan fortsatt spille spillet, men er ikke i nærheten av samme nivå.

FPS på konsoll er Feil.
dsr.teka
QUOTE (dsr.lasermus @ Jun 24 2010, 23:41 ) *
QUOTE (dsr.teka @ Jun 24 2010, 16:08 ) *

FPS på konsoll mot FPS på PC som paralympics mot vanlig OL, man kan fortsatt spille spillet, men er ikke i nærheten av samme nivå.

FPS på konsoll er Feil.

ikke misforstå meg, eg e helt enig me deg. men spill selvskapene går der det e penger å tjene. Ergo de vet at når det kommer et spill til pc, så laster folk det bare ned, men med consoll så skal det ikke være "mulig". Så viss de skal være så kuk i kano å designe sine spill til consoll, så må man jo bare tilvende seg,eller? woot..

fix05.gif
dsr.ghod
Bra da er vi enige da.

Konsoll-spillerne sier jo selv at dem deltar på paraolympics (paralympics?) biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.