Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Resto druid søker guild
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Teseria
- Navn: Sindre Halland
- Alder: 18
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc): spiller hunter, ret pala, holy pala, resto druid og prot warr som "mains" men ønsker å fokusere litt på min druid smile1.gif
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide: spiller alt for mye, og har mulighet til å raide forsåvidt når som helst
- Gear (link gjerne fra armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Teseria (det skal sies at dette er en av mine laveste gearea karakterer, men fortsatt mer enn nok til ICC smile1.gif har experience fra alt av bosser)
- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: Spilt i snart 5 år, experience fra alt av raids, vært i Outnumbered etc.
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: jeg søker Dirty spot, fordi det virker som et ålreit og voksent guild, noe som passer meg bra smile1.gif
dsr.aleks
Søknad mottatt!
dsr.aleks
Beklager, men vi kommer ikke til å ta inn noen nye folk nå før sommeren. Vi har tatt ferie og vil ikke få noen mulighet til å teste deg i raids.

Men du er velkommen til å søke på nytt når vi starter opp mot høsten en gang.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.