Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Diavalo - rogue
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.lenix
- Navn - Dag Erik Haddal

- Alder - 21

- Bosted - Ulsteinvik, men holder for det meste til i mordor, aka indre troms

- Hva du spiller med som main - Human/rogue/ 51-18-2 mutilate

- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide - All the time:) nei men er vel inne å kosespiller litt hver dag:)

- Gear - Diavalo stigende gs på 5131:)

- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: tidligere spilt på Lenix(paladin) siden pre-tbc. startet nå i dsr å så en spillepause, deretter dsr, og nå camper jeg atm i mirabile

- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: har nylig startet opp igjen med å spille. begynte primært bare med pvp, men så kan man vel si at jeg har blitt bitt av basillen igjen:p og ønsker derfor så smått å raide igjen og kunne ikke tenkt meg et bedre guild å være med.
Jeg har alltid likt meg veldig godt i dsr, mange imøtekommende personer og en fantastisk atmosfære og gode holdninger:D
Håper å få bli en del av dsr-samfunnet igjen:D

Mvh
Lenix/diavalo
bitzie
En kjernekar! biggrin1.gif
dsr.Zeryntia
Ofc Diavalo må få joine!! Kjernekar idd!<3
dsr.aleks
Søknad mottatt!
dsr.stoffis
gode holdninger biggrin1.gif
dsr.lenix
skulle det komme noen konklusjon i løpet av de neste dagene så vil jeg være vanskelig å nå, siden jeg skal ut i skogen å skyte på melkebonder med kanon fra mandag til fredag;)
bitzie
Kan vær mylla mann ej:p
dsr.aleks
Ta kontakt ingame, så ordner vi noe smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.