Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Holy/Ret Paladin Transfer from Sylvanas
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Quakenet
Navn: Daniel A. Jacobsen / Quakenet Holy Paladin

Alder: 25

Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc)
Jeg spiller fortiden en Holy Paladin (H), hvis jeg blir accepted inn i guildet transferer jeg og Faction changer characterene mine smile1.gif

51/5/15 mainspecc
7/10/54 Offspecc

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;cn=Quakenet

Er offspec ret med full T10 / Shadows Edge osv.

Proffesions: Engineering 450 / Jewelcrafting: 420 ish
Cooking: 450
Vil skifte proffs hvis det er guild req osv.

Hvis armory linken viser ret/pvp os vent til neste armory update så skal jeg få logget ut i healing gearet mitt ;-)

Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide?
Jeg er online vær dag fra 19:00 til 00:00
Spørs litt hvilken dag jeg jobber med hvis du ikke ser meg online om kvelden er det noe gale:P

Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt?
Startet å spille wow rett etter det kom ut. Rett før TBC startet jeg og spille på US Servers siden jeg oppholdt meg 1
år i utlandet. For ca 2-3 år siden begynte jeg og Multi-boxe 4 shamans, 1 Prot-Pala, men WotLK så veldig Box-Unfriendly ut så jeg
forsatte bare med Paladinen min. Kanskje jeg Aktiverer mine 5 kontoer senere hvis Cata xp er mer box friendly:)
Er fortiden i ett guild på Sylvanas PvP Server som heter "Bad Pull" vi har ICC Progression status: 10man 11/12 - 25man 9/12

SYSTEM INFORMASJON:
Prosessor:
AMD Phenom II X4 Quad 920

Video Kort:
XFX GeForce GTX 285 670M 1GB

Bruker et Creative Wireless WoW Headset m/mic fortiden og er meget fornøyd med det.

Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz
Vel jeg søker Dsr fordi jeg vil prøve et norsk guild men med norske venner i.
Jeg kjenner: hansiball, Fenris, Talaris RL.
Mitt tidligere guild var internasjonalt med folk fra hele verden av alle aldre:)
Håper dere likte søknaden min og håper på et positivt svar tilbake.

Mvh. Daniel aka Quakenet
dsr.aleks
Søknad mottatt!
dsr.aleks
Yes, da var søknaden behandlet og du er velkommen inn. Ta kontakt for invite smile1.gif
Quakenet
Det vil ta ca 1 uke før jeg kan ta kontakt siden jeg må transfere of faction change characteren min. Starter prosessen i kveld.

Mvh Quake
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.