- Alder: 26
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc):Dwarf ret pala siden patch 2.3, (dog ikke denne charactern, den andre het Thorrik/Thorrek nå Squidmonkmac) holy første 1-2 årene (husker ikke nøyaktig siden spillegleden gikk drastisk opp etter 2.3 og jeg kunne slutte å spamme FoL og Cleanse)
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide: har hatt en av-periode på et halvt år nettopp så nå er jeg gira på gaming. kan vel klare å presse inn et par tre raids i uka.
- Gear (link gjerne fra armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;cn=Roughrat greit nok gear for en nystarta character.
- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: er inne i 5te året nå blir det vel. pre tbc clearet jeg MC, BWL, AQ40 og 11/15 naxx, så vi var ganske bra for den tia. TBC clearet jeg alt med min favorittguild til dags dato BAFFO, bare synd den falt fra hverandre i WOTLK. nå i WOTLK har jeg tatt alt utenom icc. tok et par bosser nettopp med en pug som var ledet av en fyr jeg kjenner irl her på kazzak. rimelig jævla fun instance når sant skal sies.
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: fordi dere ser etter folk på 18+, noe som (kan) bety® et litt mer fokusert raid miljø (ut ifra mine erfaringer hverfall).
her er noen random smileys fordi dere vet dere liker det