Navn: Lasse Bjørkeslett
- Alder: 18 år
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc): jeg spiller en retri pala og har holy som OS.
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide:jeg har spilt i 4 måneder og har snart 3 80. jeg kan classen min ut og inn. jeg spiller vel 4-6 timer hver dag og kan raide hver dag hvis det ikke er noe annet som kommer i veien men da vil jeg si i fra i god tid
- Gear (link gjerne fra armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...=Volumen(gearet mitt er ikke det beste men jeg har vært veldig uheldig med det som har droppa, det eneste jeg har fått er det sverdet jeg har:(
- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: jeg har raidet VOA10 og 25 TOC 10/25, onyxia og noen bosser i naxx og noen i ulduar også har jeg en del erfaring fra icc 10 og 25 i icc hgar jeg pugga tacks på di fleste bossene så jeg veit hva jeg skal gjøre
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: jeg har hørt veldig mye bra om dere og jeg leste at dere spilte for å ha det gør og det er veldig viktig i mine øyne
MVH Lasse