Help - Search - Members - Calendar
Full Version: resto/balance druid
DirtyForum > Public > World of Warcraft
evendir
- Navn: Glenn André Dahl
- Alder: 18 år
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc) mainen min er en resto druid da nigthelf. har balance som os nesten like bra gear i begge spec.
- Hvor ofte du spiller og hvor mye du har mulighet til å raide: jeg kan raide hver dag vis dere vil det. spiller dagelig 4-6 timer. så ja det går mye tid til wow da.
- Gear (link gjerne fra armory):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Evendir
- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: har mye erfaringer fra vanila var da jeg spillte mest begynnt igjen nå i wrath of the lich king. men leser tacts og setter meg inn i det jeg skal gjøre. kan love dere 100 % fokus hele tiden under raid. gjort 6/12 i icc både 10 og 25 man ToC har jeg gjort 25 naxx 10 osv. så har endel raid erfaring
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: fordi jeg har hørt utrolig mye bra om dere. og dere spiller for å ha det gøy. og jeg mener det er det viktigste med og spille. + dere er norske og det er bare awsome. så håper og høre fra dere så fort som mulig.

med vennlig hilsen Glenn
dsr.aleks
Søknad mottatt, behandles asap.
dsr.aleks
Søknad behandlet, du er velkommen inn! smile1.gif Ta kontakt med meg ingame!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.