Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søker guild
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Tazzen
Gammel DFLW spiller som nå prøver seg på WOW søker guild. Spilte i min tid i V1A og har kriget mere en en gang mot DSR smile1.gif Sølvpilen var nanvet den gang. ..Sølv_V1A
Men VoneA og Empiricus som jeg har vært mine tidligere guild er begge oppløst. Søker da nye utfordringer og her i DSR har jeg gamle kjente i Ulvis og Cerebri bla.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&cn=Tazzen er den jeg liker å spille. Har flere lvl 80 figurer men synes denne er morsomst. Trenger å få gått lit 10 manns run for å komme videre nå.

Nanvet mitt er Arild Lillebø
Jeg bor i Sandnes og er 42...snart
LItt opp og ned hvor mye jeg kan spille for tiden dessverre :( så er litt av og på akkurat nå. Barn, kone og hus tar sin tid det også.....og litt jobb da...
dsr.aleks
Søknad mottatt, behandles så fort som mulig.
dsr.aleks
Beklager, men vi må si nei. Vi har veldig mye meele dps for tiden og ettersom du skriver at du er veldig usikker på når du kan raide o.s.v. så vil det bli vanskelig for oss å bruke deg som en stabil raider.

Lykke til videre smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.