Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hvor finne musikk man kan bruke på Youtube filmer.
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.coyote
Hei..
hver gang eg lager en video å legger ut på Youtube så får eg som oftes beskjed om at sony osv osv har copyright på sangen.

Hvor kan eg finne en data base eller lignende der eg kan finne musikk eg kan bruke i filmene.
ja vet eg kan laste di opp på Vimeo men liker youtube.

Ps: Noen som er flink til å øage hjemme side? Noen som har lyst å ta på seg oppdraget?
dsr.stoffis
har hørt et triks e å ha en liten intro først uten noe musikk, før du fyrer på sangen, eller, kjøre sangen pittepittelitt opp eller ned i hastighet, men det må de vel ha klart å gjennomskue.. fix14.gif
dsr.lasermus
hvis du bare vil ha "bakgrunnsmusikk" så kan du bruke audioswap funksjonen til youtube. Last opp klippet, og så kan du velge blant veldig mange sanger. Blir kanskje ikke riktig hvis du vil at musikken skal passe med videoen
dsr.coyote
Har en intro med musikk som di ikke klager på da.. Men det funka ikke.
Joda har prøvd å bruke den musikk greia deres, men blir ikke no bra da.

Er utrulig kjipt at det skal være slik da.. IRITERE MEG SYKT..

Men takk for forslagene laser.
dsr.ZebraWah
QUOTE (dsr.coyote @ Mar 24 2010, 05:47 ) *
Hei..
hver gang eg lager en video å legger ut på Youtube så får eg som oftes beskjed om at sony osv osv har copyright på sangen.

Hvis du legger til denne i beskrivelsen av videoen (med sangtittel og artist, og gjerne i videoen i tillegg), så tror jeg du skal kunne bruke hvilken som helst sang:

[disclaimer: I do not own this song and in no way am I trying to pass it as my own]

Jeg har gjort det, etter å ha sett flere andre som har gjort det, OG det har fungert dork1.gif Hadde en annen video som jeg ikke hadde gjort det på, og den ble mutet fix14.gif

S.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.