Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rahw - Holy paladin
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.Rahw
Heisann!

Kort om meg selv først. Heter Bjørnar, runder vel snart 24 vintre, og er for tida student. Studerer til å bli elektroingeniør på hist i Trondheim, og bor da hos Lolaedin - som i bunn og grunn er årsaken til at jeg har transfera til Kazzak og søker til dsr.

Siden jeg er student, må jeg være ærlig og si at intensjonene mine med wow er ikke insane progress og hard modes lenger. Det har vært det i noe over et halvt år nå, men jeg innser det at det er en heller dårlig kombinasjon å prøve å studere på høyskolenivå i tillegg til å spille wow på et nivå som tilsier at man må regne med å raide 5 dager i uka. Sånn som jeg ser det nå er det ganske meningsløst å spille wow uten å raide i det heletatt, siden jeg mener at skal man spille et spill, så må det være et poeng å ha det moro! Og PvE er da det jeg synes er morsomt. Ikke nødvendigvis på grunn av at jeg finner forhåndsprogrammerte encounters så utfordrende i seg selv, men mer at det er en laginnsats.

Jeg er vel forsåvidt ganske lei av progress-kjøret, og er mest ute etter å ha hakket mer avslappende omstendigheter i et raid. Forstå meg rett, slacking i raids er jeg ikke fan av, men om det går an å la være å klikke i vinkel på enkeltindivider for en feil, som hvem som helst kan begå, hadde vært flott å oppleve til en forandring.

Intensjonen min med å spille i dsr er først og fremst å kunne spille med Lola, og være der når det trengs. Nå snakka jeg såvidt med aleks isted her, og forstod det slik at om jeg stiller på 2 raids i uka i det minste, så er det aktivt nok. To-tre raids i uka er egentlig det jeg ser for meg at kan være behagelig bruk av tid også. Tilgjengelighet vil selvsagt variere i perioder, slik det gjerne gjør med studenter (tenker da på eksamen og perioder med fler arbeidsoppgaver enn andre). Den andre intensjonen bygger på det jeg har nevnt tidligere her, nemlig at jeg er gira på å kunne spille med folk som anser wow som et spill der man skal ha det moro - ikke et eldorado for personlig nedhakking på mennesker som begår en feil.

Vel, nok om intensjoner og denslags. Litt om hva jeg kan by på! Jeg har i all hovedsak to chars jeg kan stille med. En holy paladin og en arcane mage. Mage'n har jeg strengt tatt ikke spilt så utrolig mye på, så det vil være paladinen jeg anser som den karakteren jeg stiller sterkest på. Den er holy som mainspec og ret som offspec, og kan fint fungere i begge roller.

http://armory.wow-europe.com/character-she...zak&cn=Rahw (Paladinen, sannsynligvis i holy gear og spec)

http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;cn=Metarahw (Mage)

Erfaringsmessig så mangler jeg bare lich king i icc10, sindragosa og lich king i icc25, og mangler bare anub i togc25 (vi droppa fokuset på å få ham ned når icc kom ut). Mener og tror at dere ligger i ca samme rute i forhold til 10-man? Meget godt mulig dere bruker andre tacs enn det jeg er vant med, men det er en tilvenningssak.

Skulle dere lure på noe, så er det bare å kontakte meg ingame om jeg er pålogga. Ellers er det bare å få Lola til å kaste en sokk på meg eller noe!
dsr.aleks
Søknad motatt, svarer snarest!
dsr.aleks
Og der var søknad behandlet, velkommen inn, bare ta kontakt med meg ingame. Fin søknad smile1.gif
dsr.stoffis
bor hos lolla? madness! 135.gif
dsr.enigma
madness?

THIS IS LOLLAAAAAA!!!
dsr.lasermus
Godt jobba Lola, den comebacken kom kjapt og brutalt! Nei, vent... fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.