Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rahw - Holy paladin
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.Rahw
Heisann!

Kort om meg selv først. Heter Bjørnar, runder vel snart 24 vintre, og er for tida student. Studerer til å bli elektroingeniør på hist i Trondheim, og bor da hos Lolaedin - som i bunn og grunn er årsaken til at jeg har transfera til Kazzak og søker til dsr.

Siden jeg er student, må jeg være ærlig og si at intensjonene mine med wow er ikke insane progress og hard modes lenger. Det har vært det i noe over et halvt år nå, men jeg innser det at det er en heller dårlig kombinasjon å prøve å studere på høyskolenivå i tillegg til å spille wow på et nivå som tilsier at man må regne med å raide 5 dager i uka. Sånn som jeg ser det nå er det ganske meningsløst å spille wow uten å raide i det heletatt, siden jeg mener at skal man spille et spill, så må det være et poeng å ha det moro! Og PvE er da det jeg synes er morsomt. Ikke nødvendigvis på grunn av at jeg finner forhåndsprogrammerte encounters så utfordrende i seg selv, men mer at det er en laginnsats.

Jeg er vel forsåvidt ganske lei av progress-kjøret, og er mest ute etter å ha hakket mer avslappende omstendigheter i et raid. Forstå meg rett, slacking i raids er jeg ikke fan av, men om det går an å la være å klikke i vinkel på enkeltindivider for en feil, som hvem som helst kan begå, hadde vært flott å oppleve til en forandring.