Skriver på svenska eftersom jag stavar så dåligt på norska, men jag är norsk/finsk bosatt i norge (mamma kommer från Oslo och pappa från Åland, Finland)
Men pratar flytande norska utan problem, bara skrivningen som är svår för mig
Känner Laps/ToffyToof/björn i guildet, han jobbar på samma jobb som mig.
- Navn: Andreas Björklund(Hemmingsen)
- Alder: 24, 25 i oktober ^^
- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc): Human male Priest, Holy main specc, är healer altså ^^
- Hvor ofte du spiller og hvor du har mulighet til å raide: Spelar alla dagar efter jobbet (8-16) och lördag/söndag så mycket jag orkar, hehe, så ställer upp när folk behöver hjälp,
spelar ingen roll hur stor eller lite tjänst det är!
- Gear (link gjerne fra armory): Har ingen armory link som är upp to date, men har 4600gs atm, men kör mycket heroics så jobbar på bättre gear, det jag inte
har i gear kompenserar jag med humor och skills
- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: Tycker ni värkar vara en bra guild som raidar helt passligt, inte varje dag (gjorde det förut och tröttnade fort på det) och inte allt för sent heller
folk skall ju på jobb dagen efter så. Och att det inte är bara barn i eran guild förutom Laps då, haha
Vet inte vad jag skall skriva mera, är det något ni undrar över så tveka inte att fråga!
Ge mig en chans vet jag, tycker ni jag är kass är det inte värre än att ni kickar mig ut ur guilden
Mvh /Andreas /Uhntz ingame