Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Den Usynlige
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.enigma
Leste i dag Den usynlige", den første skikkelig gode avisartikkelen jeg har lest.
Anbefaler alle å lese den om de har noen minutter til overs.
dsr.jannis
Veldig bra ja ok.gif
dsr.airboy
Tragisk at vi i et land som norge faktsik har mennesker som ikke har venner, familie eller andre i livet sitt.
Hvordan kan folk bli så ensomme? Hvordan kan folk bli så regelrett glemt?
dsr.tuxflux
QUOTE (dsr.airboy @ Feb 7 2010, 20:42 ) *
Tragisk at vi i et land som norge faktsik har mennesker som ikke har venner, familie eller andre i livet sitt.

Dette kan skje hvor som helst. Uansett kultur, land, eller tro er vi bygget av de samme materiene. Om det hadde vært i Norge eller Venezuela eller USA; mennesker som Jan Erik Fosshaug finnes overalt.
dsr.colin
Pussig at du trekker den frem, jeg leste denne artikkelen selv og synes det var en utrolig god artikkel om en liten tragedie.
dsr.airboy
Det vet jeg Tux, men poenget er at et land som norge, med det helse og velferdssystemet vi har, så er det skremmende at det sikkerhetsnettet faktisk ikke fanger opp slike ting på en eller annen måte. Spesielt med tanke på at mannen ikke var ved sine fulle fem og burde ha tettere oppfølging både av boveileder, støttekontakt og resten av apparatet.
dsr.tronski
Leste den artikkelen selv da den kom, og jeg tenker på den til stadighet. Senest for et par dager siden. Kanskje ikke så mye på selve artikkelen, men situasjonen.
dsr.snow_white
Bra artikkel.. mye å tenke på...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.