Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Litt Forum hjelp Plz
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
SirKai
skjønner ikke hemt det ståt at vi har 8 medmener i forume men så er det flere en det  å det står an T@nk er sist rega men det kan jo heller ikke være rett  hva kan være feil/galt med forume da hørte også noen som sa dem ikke fikk skreve noe post der inne skjønner ingenting jeg nå  ???
SirKai
QUOTE (SirKai @ Aug. 17 2002,04:09)
skjønner ikke hemt det ståt at vi har 8 medmener i forume men så er det flere en det  å det står an T@nk er sist rega men det kan jo heller ikke være rett  hva kan være feil/galt med forume da hørte også noen som sa dem ikke fikk skreve noe post der inne skjønner ingenting jeg nå  ???

noen som kan hjelpe meg? fix05.gif  ???
joggi
alle er på lan party så du må sikkert vente litt
SirKai
QUOTE (joggi @ Aug. 17 2002,15:43)
alle er på lan party så du må sikkert vente litt

OnkiDonki Joggiman :juupz
SirKai
???
dsr.fsu
fix05.gif

Jeg er langtifra sikker på hva du mener, men jeg prøver meg..

skjønner ikke hemt det ståt at vi har 8 medmener i forume men så er det flere en det

oro1.gif  Det står at du har 8 medlemmer, men du vet det er flere som er registrert?

Hvis ja: Da har du sikkert en nazi inst. i admin cp som sier du (admin for forumet) er nødt til å godkjenne alle registreringer av nye medlemmer.
Medisin: Gå i admin cp og fix dette.

Hvis ja #2: Gutta som har registrert seg har ikke fullført registreringen ved å gå til aktiverigsurlen (fått på mail).

Hvis nei:  :oro1

å det står an T@nk er sist rega men det kan jo heller ikke være rett

Joda, T@nk er nok den siste som er regga fordi: se over.

hva kan være feil/galt med forume da hørte også noen som sa dem ikke fikk skreve noe post der inne skjønner ingenting jeg nå  ???

Hvis gutta(se "Hvis Ja" og "Hvis Ja#2") så får dem ikke posta noen sted.

Hvis ikke: oro1.gif

Lykke til
SirKai
QUOTE (FSU @ Aug. 19 2002,09:57)
fix05.gif

Jeg er langtifra sikker på hva du mener, men jeg prøver meg..

skjønner ikke hemt det ståt at vi har 8 medmener i forume men så er det flere en det

oro1.gif  Det står at du har 8 medlemmer, men du vet det er flere som er registrert?

Hvis ja: Da har du sikkert en nazi inst. i admin cp som sier du (admin for forumet) er nødt til å godkjenne alle registreringer av nye medlemmer.

Hvis ja #2: Gutta som har registrert seg har ikke fullført registreringen ved å gå til aktiverigsurlen (fått på mail).

Hvis nei:  oro1.gif

å det står an T@nk er sist rega men det kan jo heller ikke være rett

Joda, T@nk er nok den siste som er regga fordi: se over.

hva kan være feil/galt med forume da hørte også noen som sa dem ikke fikk skreve noe post der inne skjønner ingenting jeg nå  ???

Hvis gutta(se "Hvis Ja" og "Hvis Ja#2") så får dem ikke posta noen sted.

Hvis ikke: oro1.gif

Lykke til

huh jeg vet ikke hvordan jeg skal fixse det  ???
SirKai
Takk for hjelpa FSU  :for_deef  :juupz  :)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.