Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Palestina har fått tildelt et land av FN.
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Mean
Hæ?
jesse
det er nok desverre for mye vondt blod til at pallestinere og israelere kan bo side om side med åpne grenser.

Mitt alternativ er å gi palestinerene en åpen havn i Gaza. Rundt Vestbredden bygger man en ny "Berlinmur", bevoktet av internationale styrker. En tunnell bygges mellom Gaza og vestbredden den overvåkes også av internationale styrker. En lignende mur bygges også rundt Jerusalem. Denne byen blir erklært politisk fri zone. Dvs. at palestinske og israelskes drøm om politisk hovedstad i Jerusalem ikke godtas. Den eneste form for politi, rettsvesen og militær trygghet fremskaffes av verdenssammfunnet. Resultatet blir faktisk at Jerusalem fungerer som "checkpoint Charlie". Slike styrker vil nok måtte stå i 50+ år for å forsøke å normalisere forholdet.
En slik ide vil kun bli gjennomførbar hvis både den vestlige verden, Kina, Russland og de arabiske nabolandene er enige og deltar sammen i styrken ubetinget.
dsr.mowgli
En annen idè er rett å slett å sprenge hele midtøsten, lage ett svært krater der. Jeg er så lei all problematikken der nede at jeg spyr.
Bluppe
Bare asfalter hele greia så er det ikke flere steiner igjen å kaste.
Beate
Man burde ta den ene og banke den andre med, som pappaen bestandig sa da jeg hadde vært ute på bøll da jeg var mindre. Og rota til all dævelskapen er jo uten tvil Abraham. Hadde han blitt kvælt i reivene sine hadde man ikke hatt dette problemet idag. (Forhåpentligvis) ???
dsr.hansiball
QUOTE (Beate @ Aug. 20 2002,09:47)
Man burde ta den ene og banke den andre med, som pappaen bestandig sa da jeg hadde vært ute på bøll da jeg var mindre.

Var du ute på bøll? Hva gjorde du da? Skikkelig rampejente?  :cool:
Wicked
Bare snakk om makt der nede men for min del kan de dra til H...... Om de ikke greier å være ved siden av hverandre så fuck it as!!! Synd at det går over mange uskyldige mennesker da  ???  

FN: LOL
dsr.immo
Detta du fordriver tia med i LAB'en Beate?
SDS Raptor
QUOTE (Bluppe @ Aug. 18 2002,11:19)
Bare asfalter hele greia så er det ikke flere steiner igjen å kaste.

*lattis*  :D   :for_deef
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.