Alder: 20
Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc): Draenei, hunter, survival
Hvor ofte du spiller og hvor du har mulighet til å raide: Spiller vel stort sett hver dag, og har egentlig ingen store restriksjoner på når jeg kan raide (kan dog ikke sitte oppe hele natten, grunnet studier.
Gear (link gjerne fra armory): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Whiskeylars - Mangler noen items fra TOC hc og de nye, men jobber med saken.
Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: Har lite med erfaring fra WotLK - spilte en del pre tbc, men mistet mye av lysten når TBC kom. Fikk den tilbake i starten av November i år. Har derfor ikke allverdens erfaring med spillet anno DD, men leser meg opp på klassen på diverse forumer, og vil lese meg opp på tacs om/når nødvendig. Lærer fort og skjønner det meste, så det bør vel gå rimelig greit
Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz: Grunnen til søknaden er at raiding er favorittaspektet mitt ved spillet, og jeg ønsker å komme i en guild så jeg slipper å få høre at jeg mangler acvhievement. At guilden er norsk er jo også et stort pluss, da kommunikasjon blir mye enklere, og det sosiale kanskje blir mer framtredende
Håper på positivt svar.
- Whiskeylars