Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad..
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Einridi
Hei!

Her kommer min søknad, etter samtale i går kveld, om å joine DSR!

Mitt navn er Robin, er 29 år gammel og bor for tiden i Oslo. Den karakteren jeg spiller om dagene er en lvl 80 human rogue, gearer opp nå, går ganske radig... Dette er den av mine karakterer som jeg virkelig digger å spille, men er ikke min main, eller kan vel si, VAR ikke min main, men den blir det nå. Jeg har i alle år spilt paladin som main, men er ikke noen spennende klasse å spille i mine øyne, derfor full fokus på rogue nå. Har for øvrig en lvl 80 human mage og lvl 80 night elf druid om dere er i nød for noen av disse klassene....bruker vel min mage som alt for tiden, men siden jeg spiller en del har jeg vel altids tid til å geare opp drooden ved siden av fix14.gif

Raiding tidene deres passer meg utmerket, da jeg er singel blir det som sagt mye wow på meg. Jobber selvstendig som tømrer så er som oftest hjemme ved 6-7 tiden på kvelden, og da benker jeg meg ned foran wow... Dette er en av grunnene til at jeg ønsker å joine deres guild, en annen ganske viktig grunn for meg er at dere er norske, jeg føler på en måte at det blir mere sosialt av den grunn....

Har vært i en del guild tidligere med kammerater av en kompis av meg, men de flytta til ny server, og det har vært mye frem og tilbake der, så jeg gav opp med å følge etter dem til slutt. Var også med i ett veldig hardcore guild "Legends of the Alliance" på Eonar om jeg ikke husker feil, men der var det veldig mye trynefaktor som gjalt på hvem som kunne bli med i raid og ikke, så der ble man fort stengt ute.....trur jeg raida 2 ganger på 3 mnd eller noe sånt i det guildet, fra å være vant til å raide 2-3 dager i uken så tok det fort motivasjonen fra meg....

Her har du forresten link til armory.....som sagt, er ikke råeste gearet på karakteren min enda, men jobber med saken. Har hvertfall fritid til å spille hvertfall smile1.gif

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Einridi

Mvh
Robin
dsr.aleks
Søknad mottatt, kommer tilbake snart med svar.
dsr.immo
Vi trenger noen folk som vet hva de driver med i raid. Har så mange nå i "Casual-delen" av guildet. Fått litt tilbakemelding på merkelig combat-spec med daggers equipped? Innspill til det?
Einridi
Vel, da jeg ikke har spilt roguen min på sikkert ett år nå, søkte jeg på google etter beste raid dps for rogue, og kom frem til det speccet i 3.2....er sikkert endringer i det nå, så må ærlig innrømme at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal sette opp beste dps spec, tar gjerne imot innspill....
Einridi
For øvrig her jeg fant buildet til roguen min ( http://www.wowwiki.com/Rogue_builds ) , og etter nermere undersøkelse viser det seg at det skal være for 3.3.....syns det funker greit for min del, men ser også nå at de anbefaler slow wpn som main hand, grunn til at jeg har 2 daggers nå er for at de var enkle å få tak i med grei dps....elsker for øvrig haste. Men ser jo at jeg må teste ut sverd i main hand da, med attack speed på over 2.... Eneste jeg har byttet ut i det buildet er 2 talentpoints på Blood Spatter istedet for improved eviscerate, da jeg sjeldent eller ikke i det hele tatt bruker eviscerate. For min del så gjør Envenom mye mer dps enn eviscerate (testet på dukker), også bruker jeg Rapture kontinuerlig så mente det var verdt å få 30% mere dps på den...Så lenge jeg er i boss fights så gjør jeg alt fra 3-4 k dps med dette gearet.....om mobs har lite liv så rekker jeg ikke å få til dps siden jeg må dotte inn en del poison etc etc....
dsr.aleks
Søknad er behandlet, ta kontakt med meg ingame for en invite smile1.gif
dsr.immo
Innvilgelse trukket tilbake og søknad avslått.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.