Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hei hei!
DirtyForum > Public > Public Forum
dsr.nero
Hallais,

Stakk innom for se om det er liv i gammlegjenget smile1.gif

Skjer det noe spennende i DSR om dagen?
Hvordan går det med AAO om dagen?
Har ikke spillt det på en god stund nå, og etter å ha spillt CoD 2 så blir det nok ikke med det første heller smile1.gif
Holder meg selvfølgelig til blomsterplukkinga som vanlig seff fix14.gif
Etter at vi forlot Kazzak har eg holdt meg i et norskt guild som eg trives i.
Om noen finner på å stikke innom CoA servern så er det bare å si hei hei smile1.gif

//Edit: CoA = Chamber of Aspects
dsr.tigern
heisann gamle mann a5.gif Her i aao er d stille om dagen. a7.gif Sitter her aleine jeg vettu a3.gif ,og koser meg på cesar.Må si jeg savner litt den gamle tida i dsr aao,og den festen hos dsr.highlander blir jo uforglemmelig buttrock.gif eller hur navnebror?
dsr.stoffis
mw2! buttrock.gif
low_lyric
Halla nero biggrin1.gif

er stille med aao for tida a3.gif og enda ikke kjøpt in mw 2 a6.gif

tigern: du er jo aldri på vt som jeg kan se, så er ikke så lett å finne ut når du spiller lengre a3.gif

burde vel være påtide å slutte å plukker blomster nå nero fix14.gif
dsr.tigern
QUOTE (low_lyric @ Dec 7 2009, 21:57 ) *
Halla nero biggrin1.gif

er stille med aao for tida a3.gif og enda ikke kjøpt in mw 2 a6.gif

tigern: du er jo aldri på vt som jeg kan se, så er ikke så lett å finne ut når du spiller lengre a3.gif

burde vel være påtide å slutte å plukker blomster nå nero fix14.gif

Har fått problemer med mikken,som jeg trur kommer av den fukking vistaen som jeg nå har thinking.gif ,har vært litt treg av meg med å fixe den,så den tar jeg til meg orob.gif men har ikke hatt behov heller da ,siden ingen spiller om dagen barteoro.gif
men bruker nå [loverman] kontoen og ikke tigern som er på gamlehjem a5.gif
dsr.nero
QUOTE (dsr.tigern @ Dec 7 2009, 17:54 ) *
heisann gamle mann a5.gif Her i aao er d stille om dagen. a7.gif Sitter her aleine jeg vettu a3.gif ,og koser meg på cesar.Må si jeg savner litt den gamle tida i dsr aao,og den festen hos dsr.highlander blir jo uforglemmelig buttrock.gif eller hur navnebror?

CSAR er jo klasikker o aao da fix14.gif
Jo, det var gøy tilbake i "gammle daga" ja smile1.gif
Uforglemmelig....kjempefest....husker ikke mye av den nei fix14.gif
Men det man husker var utrolig gøy gayfight2.gif
Tenker eg skal få kjøpt inn MW2 å sjekke det ut.
Det lille eg har prøvd ser vanvittig bra ut....bra man oppgraderte pc'n ja fix14.gif
Har ikke sjekka, men har det kommet no bra i aao i det siste?
dsr.coyote
Nei men gammle far.. Er det liv i deg enda.. Trudde du hadde forlatt denne verden smile1.gif
Joda her går det no bra... Savner gammle dsr.aao dagene ja.. Savner å få kjeft fra deg smile1.gif

dsr.nero
QUOTE (dsr.coyote @ Dec 8 2009, 16:41 ) *
Nei men gammle far.. Er det liv i deg enda.. Trudde du hadde forlatt denne verden smile1.gif
Joda her går det no bra... Savner gammle dsr.aao dagene ja.. Savner å få kjeft fra deg smile1.gif

Forlater aldri online-verden iaff.....til kjerringa sin stooore fortvilelse smile1.gif
Nå om dagen så er det litt styring i guildet man er i (samme som Hege er i).
Her plundrer eg med en char som eg har kalt for Zîon. (Jau man e matrix fan fix14.gif)
Vi skal se om vi får skrapa sammen 25 mann i kveld og kjøre IC....skal bli spennende ja smile1.gif
Når man sitter på kontoret så er det en del huffing fra stua kan man si ja biggrin1.gif
Jauda...er litt liv i skråttn enda ja!
Her er det renovering av hus - kjøp av stasjonsvog - kjærringe og unge som gjelder.
Kjøpte et hus for et par år siden og har holdt på i litt over et år med renovering.
Pussa opp alt nå, og var ferdig med badet (fytte dæven kor dyrt!) nå i desember.
Er glad man snart er ferdig snart....lei av spiker/saging/snekkring og alt som hører med.
Var liv i røra i "gammledaga" i aao.....savner også den tiden. Var gøy å høre hylinga på VT'n når vi kjørte twl biggrin1.gif
Men etterhvert så blei det for mye "surr" synes eg med de nye bretta, og alle husker vel åkkinga mi på noen av de nye bretta som kom biggrin1.gif
Siste gang online er en stund siden:
Last online: 26.03.2008, 09:43 on SF Pipeline
Last Server: [-aNti-] Clan Server 1 www.antihax.com
Savner å få kje.....eg kjefta vel aaaaaldri biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.