aCe R@ge
Aug 16 2002, 12:49
Mange gode alternativer........
Men hvilken velger DU..........?
dsr.teka
Aug 16 2002, 13:19
stemte siste eg
dezso!
Aug 16 2002, 13:33
hva med: "jeg følger med på det som skjer rundt meg, og rundt i verden. Har som regel en mening om det meste, men blir ikke overengasjert for enhver filleting"
Den ville jeg stemt på :for_deef
dsr.kevin
Aug 16 2002, 13:38
QUOTE (Varga$ @ Aug. 16 2002,14:33)
hva med: "jeg følger med på det som skjer rundt meg, og rundt i verden. Har som regel en mening om det meste, men blir ikke overengasjert for enhver filleting"
Den ville jeg stemt på :for_deef
Stemmer Varga$ alternativet, med følgende modifisering: "Har som regel en mening om det meste" blir til "Har av og til en mening om noe"
[dsr.ñitro]
Aug 16 2002, 13:49
:for_deef
aCe R@ge
Aug 16 2002, 14:08
QUOTE (Varga$ @ Aug. 16 2002,14:33)
Har som regel en mening om det meste, men blir ikke overengasjert for enhver filleting"
Er med på den ja...................
Det er jo som du sier viktig å følge de STORE linjene.....
dsr.fsu
Aug 16 2002, 14:44
"Drikk mye vann, så kommer du deg oftere på do.." burde vel holde i massevis...
aCe R@ge
Aug 16 2002, 14:53
QUOTE (FSU @ Aug. 16 2002,15:44)
"Drikk mye vann, så kommer du deg oftere på do.." burde vel holde i massevis...

OMG..
Wicked
Aug 16 2002, 15:27
Vel jeg må legge til dette.. krig er krig ikke til å unngå... så jeg ser jo litt på det men tenker ikke noe særlig på det!!
Men det som gjør meg FORBANNET det er de folka som kidnapper småunger voldtar de og det har sjedd så mye i det siste jeg BLIR SÅ JÆVLA FORBANNA på de jævla rasshøler til mennesker... hadde jeg seriøst vist om en skulle jeg faen meg drept de jeg hadde gitt faen om jeg hadde fått livstid på fengslet.. Når jeg leser sånne ting det eneste som slår meg er hva om det hadde vært mine unger.... FAEN TA DE.. skulle øsnke de hadde blitt drept hele jævla gjengen...
Jeg gir faen hvilken unskylding de har.... nei nå blir jeg skikkelig forbannet her så jeg backer off !!!
dsr.perrin
Aug 16 2002, 15:30
"Jeg er kun interesert i global politikk........."
Hater alt som er ekstremt urettferdig, og alle ting som blir gjort/rettferdiggjort på bakgrunn av eldgamle, tøvete skrifter..
Ehh.. ja.. så hater eg USA då.. seffern! :)
aCe R@ge
Aug 16 2002, 17:42
QUOTE (Perrin @ Aug. 16 2002,16:30)
Ehh.. ja.. så hater eg USA då.. seffern! 
I love U M8.... :luuuv
Nuke Em.........................
Jeg har et hat/elsk forhold til USA, som jeg tror ikke er så uvanlig.
En ting jeg hater spesielt er at de støtter Israel i deres okkupasjonspolitikk i Palestina. De støtter kanskje ikke Israel offentlig, men de gjør det allikevel. Det vet alle.
dsr.brummi
Aug 17 2002, 03:19
hvis du er en sann venn, om du bryr deg om andre, hvis du gjør hva du kan for at du og din familie og andre i din nærhet skal ha det bra, hvis du følger samvittighetens lys så godt du kan- og alle andre gjør det, så kan det ikke bli bedre, tror jeg, da blir bare ord som krig og mord kun begreper som sier det motsatte.
SDS Raptor
Aug 18 2002, 12:45
Er dau om 70 år..... :for_deef :(
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.