Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Robsrud , hunter app.
DirtyForum > Public > World of Warcraft > Rekrutering - dsr
robsrud

- Navn: Jarle Kleiv ( in game : Robsrud )

- Alder : 19

- Hva jeg spiller med som main (rase,klasse,specc) : Dwarf Hunter . Survival ( 5/15/51 )

- Hvor ofte du spiller og hvor du har mulighet til å raide : Spiller minimum 3-4 timer om dagen. Mulighet til å raide 3-4 ganger i uken.

- Gear (link gjerne fra armory) : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&cn=Robsrud

- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt : Jeg har erfaring opp til naxx25 og eoe25. Var hardcore raider med en gang jeg kom i 80 og clearet det meste 2 måneder etter WOTLK release. Sluttet å spille nå i april grunnet mye ferie og andre ting,og hadde som mål å starte igjen nå i August. Jeg har spilt i 4 år. Selvom jeg ikke har raidet noe i Ulduar enda,så har jeg lest tacts. og jeg lærer fort.

- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz : Jeg har alltid vært interrisert i å finne en Norsk guild som er seriøse rundt raids og er sosiale. Og som har en viss "clearing status". Og etter hva jeg har hørt har denne guilden det.
dsr.aleks
Svar kommer snart!
dsr.aleks
Søknad behandlet, ta kontakt med meg ingame!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.