Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad! Resto druid
DirtyForum > Public > World of Warcraft
opalsnow
Opalsnow, 80 Night Elf Druid

- Navn: Bjørn Erik Løberg

- Alder: 18

- Hva du spiller med som main (rase,klasse,specc): Night elf druid, Resto

- Hvor ofte du spiller og hvor du har mulighet til å raide: Jeg spiller veldig mye! Jeg har mulighet til å raide nesten vær dag.

- Gear (link gjerne fra armory): http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Opalsnow
JEg for det meste på PvP gear så whisper meg ingame vis du vil se PvE gearet mitt:P Jeg har 3/5 T7.5, 1/5 T8 og resten er random epics fra naxx 25 / Ulduar.

- Erfaring fra andre raids/guilds og hvor lenge du har spilt: Jeg har spillt wow i 4 år. Tbc exp: Kara, Za, Gruul, Ssc, Tk, MH og BT. Wotlk exp: Litt erfaring fra ulduar, naxx 10 / 25, EoE 10 / 25, Os 10 / 25 + 2 drakes, VoA 10 / 25. Forige guilden jeg var med i var zephyr, leava den fordi jeg hadde en liten pause fra wow.

- Hvorfor du søker Dirty Sniper Ratz
Jeg søker fordi det ser ut som en hyggelig og aktiv guild + at det er en norsk guild!

Det er ikke så mye mer å si. Håper jeg får gode svar!
dsr.aleks
Hei, søknad behandles asap!
dsr.realhero
haha, aleks har du vært i forsvaret og lært sånne militærord?
dsr.aleks
QUOTE (dsr.realhero @ Jul 24 2009, 23:26 ) *
haha, aleks har du vært i forsvaret og lært sånne militærord?

Skjønner ikke hva du prater om fix14.gif
dsr.aleks
Velkommen inn, bare ta kontakt med meg ingame så skaffer vi deg en invite smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.