Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Anguïsh. Frost dps
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Anguïsh

Anguïsh

Level 80 Human Death knight.

16-åring som bor i Bergen by:)

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Angu%C3%AFsh
Er en dk som kan classen og kjenner egentlig alle specsene innenfor dk. Så kan respecce til et annet spec som gir mer utbytte til raidet hvis det er ønsket.
Spiller egentlig veldig mye, og mener jeg kan møte opp til de fleste raidsene. Men jeg har fotball trening på mandager som er ferdig til ca 18:45.
Aldri vært med i noe særlig av guilds:) Var i en kort periode med i Union, men sluttet raskt å ta del i deres raids:( Var ikke noe fokus i raidet og det førte bare til wiping i naxx etc. Har vært litt av og på med wow, grunnet skole og fotball. Men har tatt det rolig med fotball og skolen siden wotlk. Og har planer med å fortsette sånn:)
Har clearet egentlig alt bortsett ifra Ulduar10/25 og Sarth+1/2/3. men er ivrig etter å få tatt disse;)
Raidet karazhan og gruul med dsr:) fikk et bra inntrykk og de virket som noen herlige og gode typer som vet kordan man trykker på knappene, og det at det er et norsk guild ser jeg som et stort pluss. har bare gode minner om dsr folk jeg har vært i pugs med og hc's:) Vet at alderen ikke holder mål med alders grensen, men er moden nok til å kunne kommunisere og raide skikkelig:)
dsr.aleks
Søknad motatt, behandles asap!
dsr.aleks
Behandlet, og vi beklager, men vi må si nei. Lykke til videre smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.