Help - Search - Members - Calendar
Full Version: NYE FPS singel / online.
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.ghod
Jeg må kanskje kjøpe ny pc fra scratch (jamfør hardware og software tråden min) så jeg lurer på... Finnes det noen FETE spill der ute som jeg må ha? Som krever GROMT mye cpu gfx kraft?

Jeg er ikke intressert i å spille mot aliens. Skal det være drap skal det være drap på mennesker, ikke ting fra andre planeter.

Eneste spillet jeg kommer på som er sluppet siste 1 - 2 åra er vel Farcry 2 (der er man da bare i jungelen og dreper afrikanere?)

Er det noe annet fett der ute? Funker GTAIV bedre nå, eller har de samme problemene som når de slapp spillet til PC lagg og sinnsyke maskinkrav?
Hvilke FPS spill singel / multi er det som er kule og har absurde maskinkrav?

På forhånd takk for all deltagelse dork1.gif (hvis det kommer noen da) fix14.gif
dezso!
Crysis er vel kjent for å kreve MYE, men aldri testa annet enn demoen selv.
FarCry2 var verdt å kjøre gjennom singleplayer. Gadd ikke multi på den men.
dsr.stoffis
Cod 4!!!!

Ikkje bare fordi det e grisefett å skyte folk i kjeften online, men fordi det og har en av de mest engasjerende singleplayeropplevelsene på lang, lang tid! buttrock.gif

God grafikk har det og fix14.gif
dsr.ghod
COD4 tror jeg faktisk at jeg har biggrin1.gif (ehh, i Irak right?)
Hvor det bla går av en nuke når man sitter på i ett chopper? Joda, det spillet har jeg, knall spill biggrin1.gif
Enda ikke sikker på om det blir oppgradering av PC, eller om det holder med å kjøpe noen nye komponenter til den gamle.
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.ghod @ Mar 11 2009, 21:12 ) *
COD4 tror jeg faktisk at jeg har biggrin1.gif (ehh, i Irak right?)
Hvor det bla går av en nuke når man sitter på i ett chopper? Joda, det spillet har jeg, knall spill biggrin1.gif
Enda ikke sikker på om det blir oppgradering av PC, eller om det holder med å kjøpe noen nye komponenter til den gamle.

stemmer det, men du må komme og spille online med oss da! fix14.gif
dsr.battlerager
Jeg spiller cod5 og synes det er mye artigere enn cod4
dsr.zod
jeg spiller bfv, men da kan det hende du må nedgradere PCen i stedet
dsr.ghod
Hahaha biggrin1.gif Mange fine replys her, men pc`en overlevde etter ny PSU, så ingen dyr oppgradering atm.
Hadde den dødd hadde det uansett vært sjans for at jeg ikke hadde gått ALL INN pga det finnes ikke så mange UBER spill jeg føler for å spille.
dsr.zod
uberspillenes tidsalder er forbi
dsr.ghod
retro wtg fyi wtbbbq fix14.gif
dsr.zod
yes please, i take it!
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.zod @ Mar 15 2009, 12:07 ) *
uberspillenes tidsalder er forbi

fatt mot, min venn!

Så lenge det finnes überspillere som oss i dsr igjen så er det håp!!!
dsr.sp1
bf 1943 kommer vel snart sies det.. Hva med red orchestra? IL-2? ArmA2?
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.sp1 @ Mar 31 2009, 03:54 ) *

Må du gi deg me den flygingen din espen biggrin1.gif
dsr.ghod
Bf43 skal testes, i mellomtida er det Tf2, HAWX og kanskje Burnout Paradise som gjelder.
dsr.sp1
QUOTE (dsr.stoffis @ Mar 31 2009, 05:49 ) *
QUOTE (dsr.sp1 @ Mar 31 2009, 03:54 ) *

Må du gi deg me den flygingen din espen biggrin1.gif

Ha ha, nei aldri! Det er så utrolig fett at ingenting annet kommer i nærheten.

Har begynt å bli god med klasebomber og svære 30millimeter-kanoner nå.

Og ghod, har du prøvd HAWX? Jeg fikk mareritt etter demoen.. Om du er hypp på noe dypere hjelper jeg deg gjerne igang med lockon..
dsr.ghod
Har kjøpt HAWX ja syntes de har lagt litt for mye vekt arkade, men still funny.

Jeg tror jeg siklet litt på lockon for noen år sida (det er vel 3 år gammalt eller.no?), men fant ut den gangen at hardwaren min var for kjip.

Har jo kjøpt ny PC etter at jeg så på spillet sist, men den er jo nå noen år gammel, så kan fortsatt hende at lockon suger på min pc.
Skal høre om en kamerat fortsatt har HOT HOC HOWT eller hva nå i alle dager den kontrollen hent for noe igjen. Hands On Throttle var det kanskje. Hvis han har den og jeg kan låne den noen uker, så vil jeg gjerne ha en lære mester biggrin1.gif

Er forresten uber fan av A10 selv. Cool bilde biggrin1.gif
dsr.sp1
Hahahahaha, "HOT HOC HOWT" biggrin1.gif

Herlig! Tror du mener HandsOnThrottleAndStick ja. Du trenger en joystick, men ikke nødvendigvis en HOTAS.. Jeg begynte med en freedomforce logitech something something 2.4. Altså en dønn vanlig joystick. Mange knapper å lære seg i lockon. Og ja, spillet er rimelig datert, men det blir fiksa av communitiet hele tiden; den A-10 modellen der ble laget av en gjeng voksne menn med jobb og alt over flere måneder. Helt rått hvor flinke folk er. Også statsene til noen ave serverene da... Fyfan. Sjekk ut statsa til <51st> bizons: http://www.51st.org/stats/

PS: de statsene er for under en time; ser ut som de har fått serveren opp å gå igjen etter noen dager nede, og de har kjørt reset av stats og, jeg var #4 i air to ground der før månedsskifte.
dsr.battlerager
Har en HOTAS TM Cougar m/rudder som vuderes solgt. Sinnsykt heftig joystick. biggrin1.gif
dsr.sp1
Meh, min x-52 pro holder i massevis. TrackIR 4 blir neste ting jeg bruker penger på.

Edit: lockon er vel 5-6 år gammelt nå. Flaming Cliffs (expansion) kom vel kanskje for 3 år siden. Jeg kjøpte spillet direkte fra utvikler Eagle Dynamics' hjemmeside, og 2 cder plumpet ned i postkassen min fulle av russiske frimerker to uker senere. Alternativt kan du kjøpe lockon gold (inneholder must-havet flaming cliffs) om du finner det. På hjemmesiden finner du muligens demo også, men den er fra en ekstremt utdatert versjon tror jeg.

Edit2: bare for å friste litt ekstra: Valley of death
dsr.stoffis
sweet video da fix14.gif
dsr.sp1
Her er en til: http://www.youtube.com/watch?v=xwXh7itTnFI...feature=related
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.