Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad: Irasanctus Disc Helbredende Prest
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Irasanctus
God dagen!
Jeg er en 80 Disc Priest som trenger sårt en aktiv og seriøs raiding guild. Frem til nylig har jeg holdt på med PvP, men er ganske lei, så nå har jeg lyst å joine
en skikkelig guild! Siden jeg har gjort PvP har ikke guildvalget vært så viktig, så jeg kan ikke skryte av å ha vært i noen spess bra guild.
Jeg heter Sindre, og kommer fra Arendal i Aust-Agder og er 21 år gammel. Spilt wow i de 4 årene det har vært ute. Grunnen til at jeg søker er pga. Heffalumpen lurte på om jeg hadde lyst å prøve å joine dere(Vi har gått et par HC sammen). Jeg har fått høre at dere ikke trenger healers også, men healers er alltid greit å ha smile1.gif Jeg er en koslig fyr, som setter veldig stor pris på en sosial guild.

Dere lurer kanskje på gear, så finner du det på http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Irasanctus
Har også en 73 Pally som jeg er møkka lei fix14.gif

Spiller mellom 10-20 timer i uka, kanskje mer får jeg muligheten.

Noe som jeg tror er lurt å nevne er at jeg kun har exp i Arachnid og Plague Quarters i Naxx. Er helt grønnsak når det kommer til praktisk utførelse på de to andre vingene, og eventuelt Sapphiron og Kel'Thusad. Men har lest en del, og håper det holder i praksis.

Mvh. Irasanctus aka Sindre dork1.gif
dsr.stoffis
Ka har du av erfaring i eldre raids/instancer? Alltid spilt prest?
dsr.gnawler
Vil gjerne at du skriver litt om hva du har vært igjennom av raid instancer tidligere, da pref. TBC. Men også hva som er planer ønsker osv for fremtiden. Hvordan du ser på klassen din i forhold til et raid, evnen til å ta informasjon kjapt osv. I tillegg om du har mic og kan være aktiv på vt/mumble el.
Irasanctus
Åja, det var vist masse jeg glemte fix14.gif
Jeg har alltid spilt priest, holy eller Disc, aldri likt shadow. Jeg har ikke vært de store stedende, men i pre-tbc var det MC og BWL, i tbc var det mest pvp med priesten men gikk Kara og ZA mens med paladinen min var det SSC også. Jeg tilegner meg tacs og er veldig grei sånn, og jeg har mic og vt, og er ganske aktiv på den fronten. Jeg har også gått gjennom de aller fleste HC som er i WotlK. Og OS 25, VoA 10 og 25. Jeg tror mitt specc er viktig assist når det kommer til talentet Grace og Rapture gjør at jeg er utrolig utholdende. Har lyst å komme til Lich King selvfølgelig og håper på å få noen gode ingame venner på veien dork1.gif
dsr.lasermus
Heisan, beklager vi har brukt litt tid. Må dessverre si nei, ønsker deg lykke til videre i guildjakten smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.