Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hvordan i H#%#€% stoppe reklame som kom inn på mobil?
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.ghod
Jeg fikk nå nettopp 2 stk spam sms fra noe jeg ALDRI i mitt liv har brukt. Nemlig tlf nr 2422. Jeg har googlet bitte bitte litt på det, og kommet fram til at dette er hjemmsida dems (etter hva jeg kan forstå) http://www.4sms.tv/no_originals.php

Her er teksten de har bombet meg med (HALV TRE PÅ NATTA)
Fyll inn XXXXXX koden for motta ditt produkt.info?XXXXXXXX.Stopp? SMS STOPP til 2422.(kr30/sms,maks3sms/uke)tjenesten fornyes hver mned. Start opp: 29kr.

Alt skrevet direkte av sms kun tall er sensuert fix14.gif

Hva faen skal jeg gjøre for noe? Har funnet en mail jeg kan teppebombe, men tviler på at de skjønner døyten fordi det ser ut som at søppelfirmaet er nederlandsk.

Kontakte nettlevrandør, er det en god start?

*forvirra*
dsr.stoffis
stopp til 2422?
dsr.ghod
Hvorfor skal jeg behøve å skrive "stopp" når jeg ikke har bestilt noe derfra, og aldri brukt noen tjenester av dem?

Jeg syntes det lukter litt sånn msn virus "hei se jeg fant bilder av deg på www.stefan.etternavn.skummelside.biz" hahaha lol se på deg!

Ish ... Derfor vil jeg ikke automatisk bare skrive stopp til 2422. Tenk om stopp betyr start. Nei betyr ja, og ja betyr ja.
EG KOMMER TIL Å DØ!
low_lyric
ingen som har vært litt småslem mot deg på fest og skrevet inn til 2242 fra din mobil?
dsr.ghod
QUOTE (low_lyric @ Jan 31 2009, 04:36 ) *
ingen som har vært litt småslem mot deg på fest og skrevet inn til 2242 fra din mobil?

Var hjemme i går, og har ikke lånt bort mobilen min på hvertfall ett halvt år i fylla. Det var dog utenfor mitt eget hjem og en jomfru i nød som ikke fant veien hjem. Hadde full kontroll å henne dork1.gif
low_lyric
hehe biggrin1.gif

nei, da er det vel bare ulovlig reklame/spam elns
dsr.ghod
QUOTE (low_lyric @ Feb 1 2009, 03:37 ) *
hehe biggrin1.gif

nei, da er det vel bare ulovlig reklame/spam elns

Japp, jeg føler at noen må bøte med livet. Dog ikke jeg som er en uskyldig jomfru i nød.
low_lyric
du må ringe til telenor/netcom eller hva du har hvis du blir trukket for penger elns
og du ikke har meldt deg opp til tjenesten.
men det ser du vel sikkert på neste regning smile1.gif
dsr.ghod
QUOTE (low_lyric @ Feb 1 2009, 05:48 ) *
du må ringe til telenor/netcom eller hva du har hvis du blir trukket for penger elns
og du ikke har meldt deg opp til tjenesten.
men det ser du vel sikkert på neste regning smile1.gif

Har plaget chess med en mail, blir spennende å se om jeg hører noe fra den kanten.
low_lyric
er jo lov til å håpe smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.