Help - Search - Members - Calendar
Full Version: go kveld
DirtyForum > Public > World of Warcraft
lillabo
god kveld godtfolk. var en tur innom og så hvem som er aktive innenfor wow og jeg må si jeg ble ganske overrasket:) kjente igjen en del navn fra df:lw og tfd:D

jeg har spilt i dsr før under navnet cable. er broderen til spider fra kristianand. det er mange år siden jeg sluttet og spille df:tfd så er nok en del som ikke vet hvem jeg er.

jeg skulle flytte fra den gamle serveren pga no bråk med eksdame osv..er aldri greit og spille sammen med de:P.

så snublet jeg over dirty sniper ratz på armory, må si jeg ble ganske så sjokkert da jeg kjente igjen en del navn fra df tiden:)

men jeg søker om og bli medlem her. jeg har spilt i ca 1,5 år og har spilt druid som main i 1 år. har innimellom lvled en shamen som er resto for og bytte litt, men jeg fant ut at jeg var forelsket i min shaman så det ble bare spilling på den. jeg dinget 80 for ikke lang tid siden, ca 1 uke siden. men gjør det beste jeg kan for og skaffe gear. går 1-4 hc nesten hver dag og spiller ca 2-9 timer om kvelden:)

jeg heter lillabo og er og finne på armory. nå har jeg nettop flyttet over i dag så hvis ikke dere finner meg på armory kan dere /w meg ingame så kan dere inspecte gearet mitt. men som sagt dinget jeg for 1 uke eller no siden, men er allrede blitt litt epic på meg:)

håper på et positivt svar:) er det noe mer er det bare og spørre:)
dsr.cable
hehe. hvem hadde trodd at den gamle brukerkontoen min fremdeles virket:D
dsr.teka
cable biggrin1.gif
lillabo
jeg er en shaman som kan heale folk, eller prøver hvertfall:)
speccet mitt er 0/6/65
dsr.immo
Hey Cable! smile1.gif
De er litt slackerZ i admin som ikke har svart her.. men de har fått med seg søknaden og diskuterer det.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.