Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Økonomisk nedgang, oppsigelser og kaos... What now?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.enigma
Noen som har merka noe til faenskapen enda?

syns ikke det går en dag uten at jeg hører at 200, 400, 1000 personer har mistet jobben og fler og fler firmaer legger ned eller nedbemanner...

Kontrakten min går ut 1. februar, etter det er vel det eneste som er sikkert er at lånet må betales fix14.gif
dsr.nitro
Vi har nesten 10% økning i omsetning i år kontra 2007, og det til tross for at vi er leverandør til byggebransjen. Vi budsjetterer en fin liten økning neste år og vi smile1.gif

Etter flere som roper rundt og hyler "krise" "krise" etter større blir krisen... Vi trenger positive holdninger, ikke negativt fokus så snur dette rimelig fort smile1.gif
dsr.enigma
QUOTE (dsr.nitro @ Nov 28 2008, 19:53 ) *
Vi har nesten 10% økning i omsetning i år kontra 2007, og det til tross for at vi er leverandør til byggebransjen. Vi budsjetterer en fin liten økning neste år og vi smile1.gif

Etter flere som roper rundt og hyler "krise" "krise" etter større blir krisen... Vi trenger positive holdninger, ikke negativt fokus så snur dette rimelig fort smile1.gif

Firmaet har aldri tjent så mye penger som i år, men har begynt å merke mangler på ordre nå. derfor jeg mest sannsynligvis står uten jobb fra 1. februar også.
Firmaet til fadern å har for 1. gang på siste 10 åra for lite jobb mot årskiftet.

Håper jo det snur, men om regjering skal sitte på tommelen så mye lenger så kan det vel bli vanskelig?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.