Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hei hei
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.colin
Hei igjen

Sikkert ikke alle som husker meg, men jeg hadde en liten gjesteopptreden i <dsr> på høsten for et par år siden, men gikk videre til Auxilia (som var med en del gamle Guardians medlemmer) før jeg var med i Guardians igjen når det ble reformet.

Har hatt ei lang pause fra spillet, men er nå i gang igjen i WotLK, og spiller først og fremst magen min René, men koser meg også om dagen med Death Knight'en Eärwen. Morsom klasse. smile1.gif I tillegg så husker kanskje noen presten Allura, roguen Tear, druiden Zefre og hunteren Calanthe.

Søker med dette om medlemskap i Dirty Sniper Ratz, om enn som "sosial støttespiller". Er i øyeblikket guildløs, og det blir grusomt stille uten noen å prate skit med mens man spiller. smile1.gif Jeg søker først og fremst med tanke på min mage. Finner ikke armory profil akkurat nå (den dukker ikke opp i lista), men det er vel heller ikke vesentlig med gear i starten av WotLK. Jeg vet dere ikke er i feltet og rekrutterer akkurat nå da, så forstår det hvis det ikke er plass til meg. smile1.gif

Litt om meg: jeg heter Pål og er 34 år, jobber på en ungdomsskole med litt forskjellige oppgaver. Erfaringen min fra WoW er helt tilbake fra dag 1 på Daggerspine hvor jeg startet med druiden Zefre, men gikk raskt over på presten Allura som var min main helt opp til og med Naxxramas. I BC har jeg erfaring fra alt utenom Sunwell Plateu.

Forresten! La merke til nå når jeg returnerte til forumet at jeg fortsatt står som member, og kan lese medlemsforumene.

Hvis dere vil snakke med meg er jeg enten online med René eller Eärwen.

- Pål
sjef
good luck! biggrin1.gif

Death knight ftw, finner meg i den heftige guilden NO MILK TODAY.

fix14.gif
dsr.colin
Takk for det.

DK er moro ja, ble level 60 på noen korte timer i går, men er tilbake på mage nå. smile1.gif Må utforske Northrend.
sjef
blir 70 snart sjøl, så ja, da blir det northrend. dork1.gif
dsr.lasermus
Heisann, tar en runde i admin, kommer tilbake til om litt (kan ta litt tid, folk er busy med levling og adminstuff er ikke like morsomt).
dsr.colin
Takker for svar, og skjønner det med tiden. smile1.gif Koser meg med Northrend selv nå, og har jo en DK å utforske også. biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.