Help - Search - Members - Calendar
Full Version: COD WaW beta koder
DirtyForum > Public > Andre Spill
arazacia
hey, noen som har lyst på en beta kode? har så mange ok.gif
dsr.ghod
*vifte med hånda*
Hvis vi snakker om PC da.
arazacia
jepp, det er pc. kan sende deg en kode jeg.
dsr.ghod
Takker!!! Btw, hvor laster jeg ned betaen?
Ja jeg starter å google svaret nå, men tilfelle du leser dette så ... takk for hjelpa dork1.gif
*edit fant det*
Glær meg! biggrin1.gif
arazacia
Har 1 til folkens, så bare til og si ifra hvis du vil ha. ok.gif
dezso!
tar gjerne en jeg. smile1.gif
pm her går fint.
dsr.ghod
Vel, jeg får noe fuck feilmelding å får ikke starta spillet. Klager på noe jeg tyder som directx9 problemer, men alle andre mulige spill fungerer fint så jeg tror (legg merke til tror her) at det er noe galt med kodingen på betaen. Har prøvd å re-innstall directx9, noen som vet om directx10 KUN er til vista? Kommer hvertfall aldri til å kjøpe det spillet siden jeg ikke klarer å spille beta, tyder ikke bra :(

Siden jeg fikk key`n av deg arazacia, så kan du få lov til å gi den videre. Jeg får ikke brukt den.
dsr.zylark
Beta'n fungerer fint hos meg, men nå bruker jeg Vista og DX10.

Inne på supportforumet er det en topic fra spillere som får d3dx9_37.dll feilmelding. Løsningen er å laste ned nyeste DX9 runtime pakke fra microsoft, og installere denne. Å reinstallere en eldre versjon vil ikke hjelpe.

glhf smile1.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.zylark @ Oct 31 2008, 00:18 ) *
Beta'n fungerer fint hos meg, men nå bruker jeg Vista og DX10.

Inne på supportforumet er det en topic fra spillere som får d3dx9_37.dll feilmelding. Løsningen er å laste ned nyeste DX9 runtime pakke fra microsoft, og installere denne. Å reinstallere en eldre versjon vil ikke hjelpe.

glhf smile1.gif

Jeg trodde da virkelig at jeg klarte å laste ned nyeste dx9 drivere i går, men kanskje jeg skrablet ned en gammal dx9 driver. Jaja, da skytes vi kanskje i morra da biggrin1.gif
dsr.enigma
wtb!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.