Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sponsing av Russebuss!
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.hosah
heihei!

vet det er mange av dere som såvidt husker russetiden, men mange av dere husker kanskje tiden før..

vi er 20ish halvgærne(snille) gutter som da er i oppstartingsfasen når det gjelder buss.. vi er ikke russ før i 2010, men buss må kjøpes inn i mai/juni helst..

det jeg egentlig lurer på her; Hvilke bedrifter kan være interesserte i å stille opp som sponsorer? gjerne fortell hvilke bedrifter som sponset dere i deres tid.

forresten, mens jeg er inne på det; kan det være noen medlemmer her inne som jobber i en bedrift som vil/kan stille opp som sponsorer?

vi er veldig lette å ha med å gjøre, og vil gjerne stille opp på forskjellige dugnader og gjøremål..
vi holder til i Bergen, på litt forsjellige skoler.

jeg er meget takknemlig for svar som kan gjøre min jobb som sponsor sjef litt lettere=)

Mvh
Andreas
dsr.stoffis
russebuss? zomg

Eg har ikkje noe særlig peiling, men direkte kontakt med bedrifter o.l. e alltid et sjakktrekk når det gjelder sånne ting smile1.gif

lykke til eller noe sånt fix14.gif
dezso!
Tror du skal stå på hardt for å få sponsing i disse finanskrise-tider.
Måtte evt være noen som har spesiellt interesse av å nå Russen vil jeg tro. Begynner å bli noen år siden, så litt vanskelig å komme på i faarten fix14.gif
Men lykke til!
dsr.enigma
buss i bergen? er det ikke kano/båt man må satse på der? får dere vanlige russeklær? gratis sydvest på kjøpet?
dsr.hansiball
'dsr'logo over hele siden på bussen? ok.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.