Help - Search - Members - Calendar
Full Version: COD: World at war
DirtyForum > Public > Call of duty 4
dsr.ghod
Back to oldschool COD med WWII.

Og Co-op opptil 4 online! Lett dette skal handles:D
Noen andre som er med? (ps gå vekk 360 og ps3 nisser, her er det pc) fix14.gif

http://www.gamer.no/artikler/call_of_duty_world_at_war/55150
dezso!
har bestillt jah smile1.gif
dsr.zylark
Skal nok kjøpes inn. Jula kommer tydeligvis tidlig i år, rundt 14. November har jeg hørt rykter om smile1.gif

Visstnok skal det også deles ut CoD:WW MP beta-nøkler til alle registrerte medlemmer hos www.callofduty.com. Er vel unødvendig å si at jeg alt har registrert meg fix14.gif
low_lyric
håper det blir bra biggrin1.gif og at det ikke føles ut som avansert cs i ww2 drakt...
(men det er vel bare meg som syns cod4 føles ut som avansert cs fix14.gif )
dezso!
cod4 public; nei.
cod4 med promod (kamper); tja.

Dem har skrudd og skrudd på det så det ligner litt ja.
Men arti læll! smile1.gif
dsr.zylark
Multiplayer Beta kommer, tada, i natt biggrin1.gif

Bare så kjedelig at jeg må tidlig på jobb i morgen. :(
dsr.zylark
Spillt noen timer nå, og det er utrolig moro idet man begynner å skjønne kartene litt. Ellers mye likt CoD4. Blåkopi egentlig, bare i 2. Verdenskrig forkledning. Nesten så man savner AK47, men det går fort over etterhvert som man får unlocket noen mer heftige våpen. Sålangt er DP'en en god Kalashnikov erstatter. Litt saktere skuddtakt, men det kan man leve med smile1.gif
dsr.tigereyes
det spilles og det spilles..

artig spill, men liksom ikke noe nytt..

tough, blir vel dette som er vinterunderholdninga ok.gif
dsr.zylark
Fått spillt igjennom hele mapcycle nå en gang (er endel kart...), og uten samenligning forøvrig, syntes jeg kartene i CoD5 er hakket bedre enn i CoD4. Det er dog ett stort men. Tanks. Liker det ikke. Strengt tatt unødvendig i ett CoD spill. Burde vært ett option for å disable tanks på ett public kart.

Ikke det. På noen kart, om man er heldig nok å komme i tanksen, er det barnemat å racke opp kills som om man fortjener det gayrockfinalhope.gif
dsr.tigereyes
synes mappa er hakket bedre jeg også..

tanks er for noobs smile1.gif
Obi-Wans Padwan
TangoSierra lurer på om noen av dere har peil på fastlink til pb updaten???
dsr.zylark
Last ned PBSetup. Dette lille søte programmet oppdaterer alle PB beskytta spill du har innstallert
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.