Heia, Raymond her =) Fikk beskjed av Broder at jeg måtte nesten skaffe meg en ally char og spille med dere og har rimilig godt tid så hvorfor ikke..
Bor for tiden i k.sand
alder: 22
Kjenner ikke så mange her utenom spilt mye sammen med Lucky og Zillaxa(storebror),
snakka en del på vt med Thojo,jannis,Ðïñgo =)
Har 3 lvl 70 chars på Horde siden, og fant en lvl 27 hunter på allie siden, som jeg nettopp transfera hit nå.
ikke spilt så mye på hunteren men har ikke jobb eller noe så burde ikke ta så lange tiden før den er max lvl.
Jeg raider atm på Shamanen min(Bamsebror) på server: Sylvans, men utenom det så blir det nok mye spilling på hunteren.
Vet hunteren er lav lvl, men er vel min 1 ally char noensinne..
Hvis dere lurer på noe ang raid xp og sånt så har jeg tatt alt i Mh/Bt og 4/6 i swp før nerf, tar vel ned de 2 siste snart med den latterlige nerfen.
Men alt hadde vært mye lettere om jeg bare kunne flytta shaman over og bytta rase =)
Er også mulig at jeg bytter en av horde charsa mine mot en ally fra en eller anna kompis, så slipper jeg å lvler de kjedelige lvlene fra 0-70, og tar heller de lette fra 70-80 =) skal høre litt rundt imorra.