dsr.fenwick
Oct 16 2008, 12:06
For 5 gang så kjører DSR jule-lan i Bergen (arna)
Der starter vi på torsdagen m masse gaming og sosialt samvær
Vi serverer mye god mat:
Meny:
Torsdag:
Indrefilet m ovnsbakte poteter og god saus
Fredag:
Koldtbord al`a Fenwick
Lørdag:
Pinnekjøtt/svineribbe m/tilbehør
Det kan være vi har noen ledige plasser, så "meld" dere på her... så skal vi gi beskjed om d er plass.. dsr members vil ha pri.
Det går an å overnatte i lokalet. Eventuelt leie hytte på Lone camping rett ved siden av.
Pris for alt inkl (uten reise seff) 550,- +/- kommer litt an på ka nettet koster.
Fenwick
dsr.nitro
Oct 16 2008, 19:37
Det går an å overnatte i lokalet.
Anbefaler å ta med noe å ligge på og i for de som vurderer dette.
dsr.shenkh
Oct 26 2008, 17:45
Heisann, rotter!
Dette høres gromt ut! Lenge siden sist, men kan gjerne bli med på dette dersom det blir plass (, go om jeg får fri fra jobben

). Tiden jeg var i dsr.wow var den beste tiden jeg har hatt mens jeg har spilt wow. Hadde vært kjempegøy og møtt dere og hatt det skikkelig moro!
Ses sikkert i wow da jeg så smått har begynt å tusle med det igjen.
Erragon
Oct 27 2008, 12:59
nice...har sett bilder av dsr sine jule bord tidligere fra gamle dager..hehe...syke syke folk..heheh
morro dere gjøre dette enda da...hehe...PS: forslag til lan i Ålesund er også mulig.
På våre kontor lokaler...der er stort konferanse rom, med fiber linje...bare 20mb nå men skal opp til 100 mb i januar..
Der er plass til 14 mann++ og er kjøkken, med kjøl, og hd prosjektorer, og en 52 flatskjerm også for playstaion 3 morro...
det er avsidig til liggende, så mye bråk er det goood plass til i veggene...
Så det er også en mulighet for dsr..
let me know...hadde vert sykt morro da!!!=)=)
dsr.fenwick
Oct 27 2008, 15:52
er notert shenkh, er enda plasser igjen.. så det skulle ikke være noe problem

er vel ca 6-7 plasser ledig enda
dsr.shenkh
Oct 27 2008, 20:50
Sweet! Har ordnet meg bil og fri fra jobben, så jeg er klar. Dette virker knall!
dsr.fox
Nov 10 2008, 18:23
Da begynner vi med å runde av denne posten, Shenkh er eneste som er med fra public forum post.
Vi har kanskje et par plasser igjen, men det begynner å bli trangt, snart 30 stk.
Er det flere som vil være med så har dere 5 dager på dere til å melde dere på og betale inn.
:-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.