Help - Search - Members - Calendar
Full Version: DSR`s JULE-LAN 2008
DirtyForum > Public > Public Forum
dsr.fenwick
For 5 gang så kjører DSR jule-lan i Bergen (arna)

Der starter vi på torsdagen m masse gaming og sosialt samvær

Vi serverer mye god mat:

Meny:

Torsdag:

Indrefilet m ovnsbakte poteter og god saus

Fredag:

Koldtbord al`a Fenwick

Lørdag:

Pinnekjøtt/svineribbe m/tilbehør

Det kan være vi har noen ledige plasser, så "meld" dere på her... så skal vi gi beskjed om d er plass.. dsr members vil ha pri.
Det går an å overnatte i lokalet. Eventuelt leie hytte på Lone camping rett ved siden av.

Pris for alt inkl (uten reise seff) 550,- +/- kommer litt an på ka nettet koster.

Fenwick
dsr.nitro
Det går an å overnatte i lokalet.

Anbefaler å ta med noe å ligge på og i for de som vurderer dette.
dsr.shenkh
Heisann, rotter!

Dette høres gromt ut! Lenge siden sist, men kan gjerne bli med på dette dersom det blir plass (, go om jeg får fri fra jobben fix14.gif ). Tiden jeg var i dsr.wow var den beste tiden jeg har hatt mens jeg har spilt wow. Hadde vært kjempegøy og møtt dere og hatt det skikkelig moro!

Ses sikkert i wow da jeg så smått har begynt å tusle med det igjen. smile1.gif
Erragon
nice...har sett bilder av dsr sine jule bord tidligere fra gamle dager..hehe...syke syke folk..heheh

morro dere gjøre dette enda da...hehe...PS: forslag til lan i Ålesund er også mulig.
På våre kontor lokaler...der er stort konferanse rom, med fiber linje...bare 20mb nå men skal opp til 100 mb i januar..
Der er plass til 14 mann++ og er kjøkken, med kjøl, og hd prosjektorer, og en 52 flatskjerm også for playstaion 3 morro...

det er avsidig til liggende, så mye bråk er det goood plass til i veggene...

Så det er også en mulighet for dsr..

let me know...hadde vert sykt morro da!!!=)=)
dsr.fenwick
er notert shenkh, er enda plasser igjen.. så det skulle ikke være noe problem smile1.gif er vel ca 6-7 plasser ledig enda
dsr.shenkh
Sweet! Har ordnet meg bil og fri fra jobben, så jeg er klar. Dette virker knall! biggrin1.gif
dsr.fox

Da begynner vi med å runde av denne posten, Shenkh er eneste som er med fra public forum post.
Vi har kanskje et par plasser igjen, men det begynner å bli trangt, snart 30 stk.
Er det flere som vil være med så har dere 5 dager på dere til å melde dere på og betale inn.

:-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.